Koulunkäyntiavustajista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Sattuiko kukaan katsomaan eilen uutisista siitä sokeasta pojasta ja hänen avustajastaan? Jos katsoit, ymmärsitkö samalla tavalla kuin minä eli että tää sama avustaja oli jo pidemmän aikaa ollut ko pojan avustaja? Siis pidemmän kuin pelkän lukioajan?

Musta oli jotenkin liikuttavaa, kun se avustaja herkistyi siinä kyyneliin. Varmasti hyvä mieli avustajalla ja tunsi tehneensä tärkeää työtä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle jäi jotenkin sellanen mielikuva, että tää sama avustaja olisi ollut pojalla peruskoulun ekasta luokasta lähtien.

Se olisi kyllä todella harvinaista, onko varma ettei kyse ollut lukion ekasta? Kaikilla tutuilla ja puolitutuilla yms avustajuussuhteet on poikkeuksetta olleet paljon lyhyempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja manuel:
Se olisi kyllä todella harvinaista, onko varma ettei kyse ollut lukion ekasta? Kaikilla tutuilla ja puolitutuilla yms avustajuussuhteet on poikkeuksetta olleet paljon lyhyempiä.
Lukion ekasta se ei ollut. Mutta oisko ollut sitten yläasteen alusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle jäi jotenkin sellanen mielikuva, että tää sama avustaja olisi ollut pojalla peruskoulun ekasta luokasta lähtien.

Kyllä varmaan on voinut olla. Mulla on tuttu poika yläasteella ja hänellä on ollut sama avustaja eskarista asti

Kyllä se oli ollut ala-asteen ekasta luokasta lähtien. JHL:n lehdessä Motiivissa oli keväällä juttu tästä samaisesta koulunkäyntiavustajasta.

Mä muutes herkistyn joka vuosi Suvivirttä laulettaessa, vaik "omat" oppilaat ois ollut "mulla" vaan vuoden. Kyllä ne niin läheisiksi tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja kka:
Kyllä se oli ollut ala-asteen ekasta luokasta lähtien. JHL:n lehdessä Motiivissa oli keväällä juttu tästä samaisesta koulunkäyntiavustajasta.

Mä muutes herkistyn joka vuosi Suvivirttä laulettaessa, vaik "omat" oppilaat ois ollut "mulla" vaan vuoden. Kyllä ne niin läheisiksi tulee..
No en mä sitten ihan höpöjä kuullut :)

Yhteistyössä