Koulun DISCOT!?!??!! apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ella

Vieras
voiko se kestää 18-21.30? meillä typy (3lk) on ekaa kertaa menossa "toisen koulun discoon" ja mietityttää et onko se katsonut ihan oikein ajan. Opettajan huoneestako sitä vois kysellä? vai mistä? 3-6lk:lle on se.

Apua, niin ja paljonko sinne tarvii rahaa mukaan yleensä? 2e maksoi sisälle, mut paljonko siellä menee =)

huh :$

Kyllä on varmaan ihan oikein aika, täällä joskus kestää 22 astikin.

Popparia ja limsaa tms. varmaan halua ostaa. Musta vitonen pitää riittää sisäänpääsyn lisäksi.

Täällä on yleensä loppunu 21, mutta ei kai se 21.30 mahdoton ole, jos ei ole arki ilta.
Mä en ole antanu muskuile kun 2 euroa rahaa mukaan. Omiaan ovet saaneet ottaa, jos ovat halunneet. Eipä sillä 2 eurolla saa kun limun tai karkkipussin, mutta kuitenkin on mun mielestä tarpeeksi

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Täällä on yleensä loppunu 21, mutta ei kai se 21.30 mahdoton ole, jos ei ole arki ilta.
Mä en ole antanu muskuile kun 2 euroa rahaa mukaan. Omiaan ovet saaneet ottaa, jos ovat halunneet. Eipä sillä 2 eurolla saa kun limun tai karkkipussin, mutta kuitenkin on mun mielestä tarpeeksi

tänään on :)

mistä sitä nyt vois tarkastella? et tietäis varmaksi, kun tosiaan eri koulu kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
no mä olen sen verran tiukkis että en varmasti laskis ainakaan loppuun asti olee jos puol 10 loppuu! 3-luokkalaista siis..

mua mietityttää kanssa toi :$ voi itku :( miksei noi oo enään äidin pieniä mussukoita, jotka roikkuu tississä vaan :(

Voiskohan sinne kouluun soittaa, joka järjestä tapahtuman? Jos ei ole mainoksia kaupoissa. Täällä kun se on niin helppoa, että muksu kertoo tahtovansa discoon ja äiti menee Siwan ja lukee ilmoitustaulun :D

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Voiskohan sinne kouluun soittaa, joka järjestä tapahtuman? Jos ei ole mainoksia kaupoissa. Täällä kun se on niin helppoa, että muksu kertoo tahtovansa discoon ja äiti menee Siwan ja lukee ilmoitustaulun :D

en oo muuten edes ajatellut, että ilmoitustauluilla kaupoissa on, KIITOS :) Ja soitin koululle, aika oli tuo minkä likka sanoikin.

Se raha mietityttää, juomaa tietty pitää saada, jos tulee hiki tanssiessa :D hmmm...

Yhteistyössä