Koululainen myöhästyi koulusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja heti tuli opelta lappua, että oli vartin myöhässä ja voitaisiinko kotona tarkistaa lähtöaikaa... No poika kulkee taksilla yleensä, aamulla ISTUI VESSASSA ISOLLA ASIALLA (ei sitä sieltä voinut väkisin uloskaan repiä) ja myöhästyi taksista ja tätä myöden koulusta. Ja heti sit valitetaan. Että ottaa hermoon.

Myöhästyminen oli toinen tämän puolen vuoden aikana, kun poika on koulua käynyt.

Pistänkö takaisin vielä, että milläs tavalla arvon opettaja olisi aamun suhteen toiminut? Lähettänyt pojan paskat housussa kouluun?

Sori. "pienimuotoinen" vitutus tänään jo muutenkin.

Tokihan ei ole mitenkään mahdollista, että myöhästelyjä on ollut useampia, ja opettaja ottaa nyt vasta yhteyttä.

Viisainta on aina varmuuden vuoksi vittuuntua. Mielellään vielä vittuilla takaisin.

Meillä se on aika normaalia jos välillä myöhästytään. Kun tuntuu siltä että mitä lähempänä koulua asutaan (tällä hetkellä 150 m matka) niin sitä herkemmin myöhästytään eikä siitä pitäisi open ottaa pulttia, en mä ainaskaan ottaisi ja miten sitä kesken asian voi vessasta lähteä. Ihme ope!

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tokihan ei ole mitenkään mahdollista, että myöhästelyjä on ollut useampia, ja opettaja ottaa nyt vasta yhteyttä.

Viisainta on aina varmuuden vuoksi vittuuntua. Mielellään vielä vittuilla takaisin.

No ei ole ollut useampia. Enköhän minä nyt poikani koulussakäymiset tiedä. Ja lapussa nimenomaan luki, että TÄNÄÄN myöhästyi.

Kiitos rakentavast kommentista.

Meillä ei ole tullut mitään ilmoitusta onko ollut millonkin minkäkin verran myöhässä, tyttö itse sanonut että on joskus myöhästynyt, mutta näiden ope on sitä mieltä että eka luokalla vasta harjoitellaan tätä touhua ja mielestäni hyväkin ettei siitä isoa numeroa tehä ettei sit seuraavan kerran myöhästyminen "pelota".

Kiitos rakentavasta kysymyksestä. Kannattaa ehkä sitäkin miettiä, jos ihan asiallisia vastauksia haluaa. No, tässä muokattu: Tietääkö opettaja, että poikasi oli ulostamassa ja myöhästyi siksi bussista?

Ja kun poika on vielä sellainen, että puoli tuntia menee vessassa... Hoputin kyllä, mutta en voi tosiaan väkisin poiskaan repiä! Ja tuntuisi hullulta lisätä aamuun lisäaikaa reilu puoli tuntia siltä varalta, että toistekin käy aamulla vessassa (tämä oli siis eka kerta kun oli iso hätä ennen koulua :)).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja kun poika on vielä sellainen, että puoli tuntia menee vessassa... Hoputin kyllä, mutta en voi tosiaan väkisin poiskaan repiä! Ja tuntuisi hullulta lisätä aamuun lisäaikaa reilu puoli tuntia siltä varalta, että toistekin käy aamulla vessassa (tämä oli siis eka kerta kun oli iso hätä ennen koulua :)).

Jos poika on sellainen että vessassa kestää, niin minusta ei kyllä ole kovin kaukaahaettua varata enemmän aikaa aamuihin.

Mä en tajua että miksi siellä vessassa pitää olla puoli tuntia isolla asialla. Silloin joko a) ei ole oikeesti hätä kun vessaan mennään tai b) kakka on liian kovalla eli kuituja ja lisää nestettä peliin.

Yhteistyössä