apua, likalla koulukuvaus huomenna ja mä en oikeesti osaa päättää mitä se laittais päälle
auttakaa, antakaa vinkkejä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:omppuja, bolero ja sammarit kuulostaa hyvältä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ---:meillä arkivaatteet kuvauksissa.
tulee sellaisia kuvia, joissa lapsi näyttää itseltään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Asiasta kukkaruukkuun: mulla on E:lle talvihaalari hakusessa - en jaksa oottaa enää sitä Meandin haalaria kun se vaan tuntuu koko ajan siirtyvän se päivämäärä :headwall: Tänäänki oli jo kuiteskin vaan 3 astetta ku vein lapset, enkä haluu ottaa sitä riskiä, et on pakkasta ja tuolla ei o haalaria... Eli vinkkejä otetaan vastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Asiasta kukkaruukkuun: mulla on E:lle talvihaalari hakusessa - en jaksa oottaa enää sitä Meandin haalaria kun se vaan tuntuu koko ajan siirtyvän se päivämäärä :headwall: Tänäänki oli jo kuiteskin vaan 3 astetta ku vein lapset, enkä haluu ottaa sitä riskiä, et on pakkasta ja tuolla ei o haalaria... Eli vinkkejä otetaan vastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:apua, likalla koulukuvaus huomenna ja mä en oikeesti osaa päättää mitä se laittais päälleauttakaa, antakaa vinkkejä??
Alkuperäinen kirjoittaja ope:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:apua, likalla koulukuvaus huomenna ja mä en oikeesti osaa päättää mitä se laittais päälleauttakaa, antakaa vinkkejä??