Koulukuvat kummeille,joku saateviesti mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hah

Vieras
Kertokaapas arvon raati minulle joku hyvä saate kommentti kun pojan koulukuvat taas jokavuotuiseen tapaan laitan postissa kummeille,tai kommenttia lähinnä tälle yhdelle kummille.
Eräällä kummilla on ollut tapana hiukan 'unohtaa' lapsen edes kertavuotinen muistaminen (vaikka tekstarilla muistutan erikseen synttärit/nimpparit niin ei tosiaan edes postikorttia ole nyt koko vuotena laittanut merkkipäivänä...ja kyse ei johdu mistään siitä että olisi työtön tms ja tämä on hänen ainut kummilapsi,vieläpä sukuakin ollaan )
ja nyt ajattelin että tälle kyseiselle kummille kun laitan koulukuvan menemään niin olisi joku kiva kommentti poikaa :D

Muille tai siis sille toiselle kummille laitan kuvan ja kiitos kun olet muistanut minua...tyyliin jotakin mukavaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mä olen antanut kerhokuvia yms. joululahjaksi kummeille.. mutta en kyllä välttämättä lähettäisi tuollaiselle kummille mitään..

No tilanne kun on se että tämä kummi on minun setä,ja nyt 5vuotta sitten kun muutin pois kyseiseltä paikkakunnalta jossa koko sukuni asui niin hän vähitellen unohti kummin virkansa:(
Menin naimisiin ja lapsi tuli meidän yhteiselle nimelle,
kerran laitoin tälle muistamattomalle kummille viestiä että
'vaikka lapsen sukunimi muuttui niin kumminvirka on ja pysyy'
se osu ja upposi ja taas muisti kerta vuoteen :D kuitenkin kyselee meidän kuulumisiamme muiden sukulaisten kautta mutta yhteyttä ei itse pidä:(

Ajattelin vain kun lapsella kuitenkin vaan se 2 kummia että voisin taas muistuttaa jotenkin tuota yhtä kummia kun on aikanaan kummiksi alkanut niin olisi kiva jos yhteyttäkin pitäsi muutenkin kun vain nimi kummitodistuksessa.

Onko jotain muuta syytä minkä vuoksi mahdollisesti ei ole yhteydessä?
Otappa ja pyydä kummisetä kylään kahville, ilman sen suurempia kalaaseja, annat kuvan siinä samassa yhteydessä.
Jospa jotenkin vaikka oudoksuu sun uutta miestä tai jotain, miksi et esim kysy suoraan, onko jotakin syytä sille asialle, ettei poikaa muista.

tuon kummittelunne kanssa:D ihmiset on erilaisia, ei kaikki, varsinkaan miehet muista kummin tehtäviä sen kummemmin hoitaa. Kieltämättä 20e kirjeessä synttäreinä varmaan kelpaisi kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Mä olen antanut kerhokuvia yms. joululahjaksi kummeille.. mutta en kyllä välttämättä lähettäisi tuollaiselle kummille mitään..

No tilanne kun on se että tämä kummi on minun setä,ja nyt 5vuotta sitten kun muutin pois kyseiseltä paikkakunnalta jossa koko sukuni asui niin hän vähitellen unohti kummin virkansa:(
Menin naimisiin ja lapsi tuli meidän yhteiselle nimelle,
kerran laitoin tälle muistamattomalle kummille viestiä että
'vaikka lapsen sukunimi muuttui niin kumminvirka on ja pysyy'
se osu ja upposi ja taas muisti kerta vuoteen :D kuitenkin kyselee meidän kuulumisiamme muiden sukulaisten kautta mutta yhteyttä ei itse pidä:(

Ajattelin vain kun lapsella kuitenkin vaan se 2 kummia että voisin taas muistuttaa jotenkin tuota yhtä kummia kun on aikanaan kummiksi alkanut niin olisi kiva jos yhteyttäkin pitäsi muutenkin kun vain nimi kummitodistuksessa.

Ilmeisesti kummia ei kummius enää kiinnosta? Ja tästä syystä on vähän hölmöä että kummiutta tuputat. Ymmärrän kyllä että kummiksi sitoudutaan, mutta eipä tuohon sitoutumiseen kaikki kykene.

Esikoiseni kolmesta kummista on jäljellä elämässämme vain 1 joka on siskoni ja jonka otinkin kummiksi lähinnä juuri siitä syystä että on sitten edes 1 kummi joka takuuvarmana säilyy läpi elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
tuon kummittelunne kanssa:D ihmiset on erilaisia, ei kaikki, varsinkaan miehet muista kummin tehtäviä sen kummemmin hoitaa. Kieltämättä 20e kirjeessä synttäreinä varmaan kelpaisi kaikille.

Ei tarvii suostua kummiksi, jos aikoo ekan vuoden jälkeen unohtaa koko kummilapsen.. :kieh: eikä tarvii lahjaa antaa, lapselle esim. pelkkä puhelinsoitto ja kuulumisten kysely on tärkeetä..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Otappa ja pyydä kummisetä kylään kahville, ilman sen suurempia kalaaseja, annat kuvan siinä samassa yhteydessä.
Jospa jotenkin vaikka oudoksuu sun uutta miestä tai jotain, miksi et esim kysy suoraan, onko jotakin syytä sille asialle, ettei poikaa muista.

Ei taida kummi ihan 300km lähteä ajamaan yhden kahvikupposen perässä :D

Kai se vaan on todettava että en enään yritä:( en kyllä tajua miksi alkoikaan koskaan kummiksi koska eihän omaa lastakaan komeroon laiteta jos ei nyt enään huvita:(
Ja tosiaan kun me ei sen kummempaa olla vaadittu kuin vaikka se postikortti jonka saa1? ja siihen merkki kiinne eli alle 2? jos edes kerta vuodessa laittaisi

Ei tarvii suostua kummiksi, jos aikoo ekan vuoden jälkeen unohtaa koko kummilapsen.. :kieh: eikä tarvii lahjaa antaa, lapselle esim. pelkkä puhelinsoitto ja kuulumisten kysely on tärkeetä..

Samaa mieltä:)

Kai se vaan on todettava että en enään yritä:( en kyllä tajua miksi alkoikaan koskaan kummiksi koska eihän omaa lastakaan komeroon laiteta jos ei nyt enään huvita:(
Ja tosiaan kun me ei sen kummempaa olla vaadittu kuin vaikka se postikortti jonka saa1? ja siihen merkki kiinne eli alle 2? jos edes kerta vuodessa laittaisi

No hitto sitten pyydät viikonlopuksi kyläilemään, jos siis haluat yhteydet pitää.

Musta kuitenkin on niin, että myös kummilapsen perheen puolelta pitäisi sitä kiinnostusta riittää. Me kuitenkin kysellään kummin kuulumisia, lähetellään/viedään piirustuksia sun muuta.

No hitto sitten pyydät viikonlopuksi kyläilemään, jos siis haluat yhteydet pitää.

Musta kuitenkin on niin, että myös kummilapsen perheen puolelta pitäisi sitä kiinnostusta riittää. Me kuitenkin kysellään kummin kuulumisia, lähetellään/viedään piirustuksia sun muuta.

ÖÖÖÖ siis kun mehän tässä ollaankin oltu se osapuoli joka on koittanut kummiin pitää yhteyttä.....
Kai minä laitan sitten sen kuvan ja kiitäs taas kun on koko vuoden muistanut niin hyvin:D

Yhteistyössä