V
vinkkejä
Vieras
Huomenna on taas se päivä kun koulujen päättäreitä vietellään...viedäänkö teillä opettajalle jotakin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Minä oon yläkoulun ope enkä niin hirmuisesti lahjoja saa, mutta yllättäen useimmiten niitä kantavat ne, joiden kanssa on eniten töitä tehty eikä suinkaan ne "perseennuolijat". Lämmittää tietysti kovasti mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ei oo lapsi vielä sen ikäinen, mutta kyllä se minusta niin on, että ne opettajat työstään palkan saavat ja ainakin minun lapsuudessani opettajille veivät lahjoja ne perseennuolijat, jotka olivat esim. äitinsä kautta tuttuja opelle. Hyvä sisko-meininkiä, lahjat takaa vaan myötätuntoiset arvostelut todistuksiin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ei oo lapsi vielä sen ikäinen, mutta kyllä se minusta niin on, että ne opettajat työstään palkan saavat ja ainakin minun lapsuudessani opettajille veivät lahjoja ne perseennuolijat, jotka olivat esim. äitinsä kautta tuttuja opelle. Hyvä sisko-meininkiä, lahjat takaa vaan myötätuntoiset arvostelut todistuksiin :kieh:
Kauheeta. Toivottavasti lasten opet ei ajattele noin.... Tyttö on aina ite halunnut jotain antaa, kukkia tai suklaata tai marmeladia. Ovat kuulemma open mieleen. Tänä vuonna vein kukan mm pojan koulun eritiysopelle kun on tehnyt pojan kanssa paljon töitä.... Ja tuskinpa ne enää numeroihin ehtivät vaikuttaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Lasten luokissa on sen verran hyvä yhteistoimintameininki että kerätään yhdessä rahaa johonkin isompaan lahjaan. Pojan luokalla se oli 2 ? x 20 oppilasta ja tytön 5 ? x 20 (likalla opettaja vaihtuu syksyllä ja siksi jäähyväislahja on nyt vähän kalliimpi )