Koulujen ja päiväkotien lahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Tämä on siis vain vinkiksi, kun mietitte miten muistaa päiväkotia/koulua, jos kokee että haluaa osoittaa tukea ja arvostusta.

Mä oon vienyt usein joulu- ja kevätjuhlalahjaksi jotain sille paikalle, en niinkään hoitajille/opettajille. Heille saatan antaa keksipaketin ja kahvia yhteisesti ja kiittää.

Esim. kerran vein jalkapalloja ja muuta ulkoiluvälinettä päiväkotiin. Tänä vuonna vien kummankin lapsen ryhmiin (päiväkoti ja koulu) Tiimarin alesta ostetut kassit askartelutarpeita, kiillettä ym. Kerran kun kummatkin olivat pk:ssa, vein kummankin pk-ryhmään uuden lautapelin jouluksi, kun Anttilassa oli joku tarjous, osta 3 peliä ja maksa 2 pelistä.

Muutenkin vien käyttökelpoista tavaraa esim. kun vanhempani muuttivat alkukeväästä ja heillä oli paljon vanhoja aikakausilehtiä, otin ne auton perään ja kysyin kummaltakin paikalta, haluavatko niitä leikeltäväksi, niin kelpasi kumpaankin. (Leikkovat siis niistä ihmishahmoja ym. askarteluihinsa.)

Kävin syksyllä Vallilan outletissa, ja tuulikaapissa oli kangastilkkuja joita sai ottaa. Kumpaankin lähti yksi pussi.

Meidän vanha sohva on tytön luokassa (kysyin haluaako ja halusi).

Mun työpaikka sai sponsorisopimuksen takia paljon Heureka-lippuja, ja olivat menossa vanhaksi (joulukuun loppuun mennessä piti käyttää). Vein siitä sen verran, että sekä toisen lapsen eskariryhmä että toisen lapsen luokka menivät Heurekaan niillä, maksaen vain matkat julkisilla.

• Tykkää
Reactions: rockyroad
Meillä on noin kymmenen sellaista helppolukuista, juuri lukemaan oppineille tarkoitettua kirjaa (sininen banaani ym.) Meillä ei ole suvussa enää sen ikäistä, jolle ne voi periytyä. Kunhan nuorin on lukenut ne läpi luultavasti eka luokan aikana (nyt eskarissa), niin annan ne koulun kirjastoon.

Yhteistyössä