P
pingispalloksi olonsa tunteva
Vieras
Lapseni joutui kuraattorin juttusille tässä noin viikko sitten. Oli syytetty suht raskaasti asiasta, jota hän ei ole tehnyt..Oli näet haukkunut vanhempaa ihmistä ja käynyt räkimään hänen päälleen ja sen lisäksi olisi ollut kaveriporukassa sytyttämässä jotain tönöä palamaan..Minä takaan ja alleviivaan, ettei lapseni ollut siellä silloin! Ja se, miksi saatan taata tämän asian, on yksinkertaisesti se, että lapseni oli tuolloin sairaana kotona! Ollut kolmatta päivää jopa pois koulusta..
Nyt kun pyysin/tiedustelin ensin luokanopelta, mikä tämä syytös on, kuka syyttää - hän kehottaa kääntymään rehtorin puheille. Otanpa sitten rehtoriin yhteyttä - hän käännyttää kuraattorin puoleen. Kuraattori sanoo, että ei kommentoi..Selvittele asiaa lapsen ja rehtorin kanssa..
Voi hyvä helvetti (anteeksi kielenkäyttöni)..mihin minä nyt otan yhteyttä,kun kaikki tuntuu käännyttävän jonkun muun puoleen?! Olo on kuin eksyneellä pingispallolla..
Nyt kun pyysin/tiedustelin ensin luokanopelta, mikä tämä syytös on, kuka syyttää - hän kehottaa kääntymään rehtorin puheille. Otanpa sitten rehtoriin yhteyttä - hän käännyttää kuraattorin puoleen. Kuraattori sanoo, että ei kommentoi..Selvittele asiaa lapsen ja rehtorin kanssa..
Voi hyvä helvetti (anteeksi kielenkäyttöni)..mihin minä nyt otan yhteyttä,kun kaikki tuntuu käännyttävän jonkun muun puoleen?! Olo on kuin eksyneellä pingispallolla..