Koulu pompottaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pingispalloksi olonsa tunteva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pingispalloksi olonsa tunteva

Vieras
Lapseni joutui kuraattorin juttusille tässä noin viikko sitten. Oli syytetty suht raskaasti asiasta, jota hän ei ole tehnyt..Oli näet haukkunut vanhempaa ihmistä ja käynyt räkimään hänen päälleen ja sen lisäksi olisi ollut kaveriporukassa sytyttämässä jotain tönöä palamaan..Minä takaan ja alleviivaan, ettei lapseni ollut siellä silloin! Ja se, miksi saatan taata tämän asian, on yksinkertaisesti se, että lapseni oli tuolloin sairaana kotona! Ollut kolmatta päivää jopa pois koulusta..

Nyt kun pyysin/tiedustelin ensin luokanopelta, mikä tämä syytös on, kuka syyttää - hän kehottaa kääntymään rehtorin puheille. Otanpa sitten rehtoriin yhteyttä - hän käännyttää kuraattorin puoleen. Kuraattori sanoo, että ei kommentoi..Selvittele asiaa lapsen ja rehtorin kanssa..

Voi hyvä helvetti (anteeksi kielenkäyttöni)..mihin minä nyt otan yhteyttä,kun kaikki tuntuu käännyttävän jonkun muun puoleen?! Olo on kuin eksyneellä pingispallolla..

[QUOTE="ylva";24621420]Oletko sinä sitten ollut kotona koko ajan vai mistä teidät, ettei lapsesi ole ollut asiassa mukana?[/QUOTE]

KYLLÄ! Olen ollut kotona koko sen saatanan ajan! En minä sitä muuten vannomaan oliskaan mennyt.

kyllä mä soittaisin sille rehtorille ja sanoisin että jumalauta mä tulen huomenna iltapäivällä käymään ja keskustelemaan! rehtori on kuitenkin siellä koulussa se ylin taho, joten asia kuuluu kyllä hänellekin.

Onko lapsesi huippuoppilas, vai mahtaako olla muuten melkoinen häirikkö kun tuommoisiin epäilyksiin otetaan mukaan. Tuskin otettais jos muuten olis ok-tyyppi.

[QUOTE="vieras";24621428]Odottele rauhassa, kyllä ne ottaa yhteyttä kun sinusta ei kuulu mitään, hätäkös siinä jos olet varma että lapsi ei ole siinä ollut mukana.[/QUOTE]

no ei se ole kivaa että turhaan syytetään ja epäillään syytöntä. Kyllä minä ainakin asian haluaisin hoitaa pois!

Lapsesi on joutunut luultavasti rankan koulukiusauksen uhriksi ja joku on kertonut hänestä siellä valheita.

Selvityttäisin asian perinpohjin, saattaisin uhata koulun henkilökuntaa kunnianloukkaussyytteellä ja varmaankin menisin paikan päälle rehtorin ja kuraattorin luo, jos meidän lapselle tapahtuisi moinen.

mä soittaisin rehtorille ja sanoisin et mulla on oikeus tietää kuka lastani syyttää ja mihin nämä syytökset pohjautuu.
uskon et ketuttaa tuollainen tilanne, mut yritä olla mahdollisimman rauhallinen kun kyselet asiaa, silloin ehkä saat parhaiten vastauksia.
jos noinkin vakavia syytöksiä esitetään niin luulis et poliisit asiaa hoitaa, eikä koulukuraattori..

Yhteistyössä