Koulu ja nasunuha

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Koulusta tuli viesti jossa pyydettiin mahdollisimman pikaisia yhteydenottoja jos perheessä sairastetaan sikaa.

Pitäisköhän mun soittaa sinne?

Meidän perhe sairasti niin että kaikilla oli yskää, mahakipua, pää kipua, mutta vain miehellä oli korkea kuume muilla hyvin matala kuume (lapsilla kuume kesti yhden päivän, mulla viikon ja miehellä 4 päivää ). Nuhaa ei ole ollut kenelläkään.

Samaan aikaan kuin me sairastettiin toisaalla toinen perhe sairasti ja me oltiin tavattu sairastumista edeltävällä viikolla. Tän toisen perheen oireista en muuta kuin että kaikilla oli todella korkea kuume ja epäiltiin sikaa (en tiedä on epäilijöissä asiantuntijoita vai pelkkiä maallikkoja).

Ilmoittaisitteko te tän perusteella koululle sikaepäilystä?

Meillä on nähtävästi puskaradion varassa kaikki tiedonvälitys, kuulen vaan tutun kautta että lapsia on pois tasaiseen tahtiin. Liekö niin lieviä tapauksia ettei mitään vahvistettuja ole. Meilläkään ei ole tutkittu mikä tytöllä oli viikko sitten, joten en ole katsonut aiheelliseksi viestiä sen tarkemmin. Oli puoli vuorokautta kuumeessa ja palasi kouluun 2 kuumeettoman ja oireettoman kotipäivän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä vtun nasunuha. Lopeta lässytys ja puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Kiitos.

Nopeempi kirjoittaa kuin sikainfluenssa... Lempinimet ei taida olla lässytystä ja hyvin sinäkin ymmärsit mistä oli kyse. :hug:

Todellakin on lässytystä, oot ällö :hug:

Mikä vtun nasunuha. Lopeta lässytys ja puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Kiitos.

Nopeempi kirjoittaa kuin sikainfluenssa... Lempinimet ei taida olla lässytystä ja hyvin sinäkin ymmärsit mistä oli kyse. :hug:

Todellakin on lässytystä, oot ällö :hug:

Kiitos mielipiteestäsi. Vaikkakaan et vastannut kysymykseeni... :(

Pitäisköhän mun soittaa sinne?

Ilmoittaisitteko te tän perusteella koululle sikaepäilystä?

Soita nyt ihmeessä "Meillä on ehkä nasunuhaa eli nöfnöf nöf nasunuhaa, elikkäs puttepossun lenssu nöf"

Yhteistyössä