Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voi mä tiedän... Esikoista kiusattiin vuoden-parin ajan, se oli kauheeta, koko perheelle. Aamuisin tuntui kuin olisi heittänyt lapsensa leijonille, kun hänet kouluun lähetti.
11vAlkuperäinen kirjoittaja hö:eikä Minkäikäinen? Tulee paha mieli todella tuollaisesta. Mutta voimia tytöllesi. Ne kiusaajat on surkimuksia.
Loppui. Oltiin exän kanssa tiiviisti yhteydessä kouluun, exä soitti kiusaajien vanhemmille, useampaankin otteeseen, oli palaveria opettajan, avustajan ja rehtorin kanssa. Exä taisi ottaa kiusaajatkin puhutteluun, jos oikein muistan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Loppuiko se ?
:hug: teille kans.Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap::hug: Voi että toi on kurjaa, meillä painitaan saman asian kanssa. Tuntui kuin sydän olis revitty rinnasta kun tyttö nousi autosta koulun pihalla ja yritti hymyillä reippaana mutta näin miten askel painoi :'(
Mä niin toivon, että kaikkien koulukiusattujen oppimisrauha saataisiin taattua ja pieniä sydämiä ei tallottaisi, siitä jää syvät arvet.
:hug: teille!
Tätä mäkin aina ihmettelen, että menee näin. Yhden koulun tiedän, missä kiusaajat 2 kpl joutuivat vaihtamaan koulua. Rehtorilla meni hermo heihin.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mua vituttaa ajatuskin että tyttö joutuis vaihtamaan koulua ja nää kusipäät vaan porskuttaa. Mä meen varmaan tekemään pienen kotikäynnin jos muu ei auta, en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä mäkin aina ihmettelen, että menee näin. Yhden koulun tiedän, missä kiusaajat 2 kpl joutuivat vaihtamaan koulua. Rehtorilla meni hermo heihin.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mua vituttaa ajatuskin että tyttö joutuis vaihtamaan koulua ja nää kusipäät vaan porskuttaa. Mä meen varmaan tekemään pienen kotikäynnin jos muu ei auta, en tiedä.
Kuvaat sydäntäsärkevästi asian, tulipa paha mieli puolestanne. Meillä tyttöä pari kertaa joskus nimitelty, mutta opettajat hoisivat upeasti asian, ja nykyään nimittelijät ovat tyttöni ystäviä!Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap::hug: Voi että toi on kurjaa, meillä painitaan saman asian kanssa. Tuntui kuin sydän olis revitty rinnasta kun tyttö nousi autosta koulun pihalla ja yritti hymyillä reippaana mutta näin miten askel painoi :'(
Mä niin toivon, että kaikkien koulukiusattujen oppimisrauha saataisiin taattua ja pieniä sydämiä ei tallottaisi, siitä jää syvät arvet.
:hug: teille!
Sinuna menisin suoraan näiden kiusaajien vanhemmille puhumaan. Mä menin, ja se auttoi. Eikä kiusaaminen edes ollut kovinkaan pahaa vielä silloin, mutta tyttöä ahdisti. Kävelin suoraan kiusaajien ovelle ja sanoin vanhemmille, voinko tulla juttelemaan tyttöjen käytöksestä. Ja kas vain, siihen loppui se peli.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mua vituttaa ajatuskin että tyttö joutuis vaihtamaan koulua ja nää kusipäät vaan porskuttaa. Mä meen varmaan tekemään pienen kotikäynnin jos muu ei auta, en tiedä.
Loistavaa toimintaa :flower: Oliko nää poikia ? Varmaan miehen asiaan puuttuminen on aika tehokasta.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Loppui. Oltiin exän kanssa tiiviisti yhteydessä kouluun, exä soitti kiusaajien vanhemmille, useampaankin otteeseen, oli palaveria opettajan, avustajan ja rehtorin kanssa. Exä taisi ottaa kiusaajatkin puhutteluun, jos oikein muistan.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Loppuiko se ?
Olivat poikia, ja kiusaajien vanhemmat suhtautui tosi asiallisesti, kun exä heille soitti. Toinen lopetti melkein heti kiusaamisen, toisen kotiin jouduttiin soittaa vielä muutama kerta.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Loistavaa toimintaa :flower: Oliko nää poikia ? Varmaan miehen asiaan puuttuminen on aika tehokasta.
uhkaat rikosilmoituksella seka artikkelilla lehteen. on kysymyksessa lapsesi ELAMA!Alkuperäinen kirjoittaja hei:minä olin todella tiukkana rehtorille ja kuraattorille ja tein selväksi, että en jätä asiaa tähän vaan haen sille opetusvirastosta tai vielä ylempää kantaa jos ei oppimisrauhaa saada turvattua.
Kiusaaminen loppui heti. Olet tiukkana nimenomaan koulun henkilöstölle.