koukussa särkylääkkeeseen!!!

  • Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Onhan niitä apteekkeja monia ja ei ne oikeesti mihkään ole puuttuneet. En mä aluksi niitä noin paljoo ole syönyt. Se annoskoko on vaan kasvanut ja noussut koko ajan. Kerran kysyin yleislääkäriltä, että onko haittaa, jos syön lääkettä päivittäin, kun aina särkee päätä. Hän vaan vastasi, että toiset joutuu syömään lopun elämäänsä lääkkeitä, että ei ne mitään vaikuta. Luin kuitenkin pakkausselosteen ja siinä oli ne oireet yliannostuksessa, joista olen kärsinyt vuoden verran. Muttakun sisätautipuolellakin on vikoja, niin ei aina kaikki ole niin selvää.
Mitä jos juttelisit lääkärin kanssa? josko valmistetta voisi vaihtaa?
ja kai päänsärky pitäs tutkia jos joka päivä koskee? ainakin Burana liikaa otettuna aiheuttaa päänsärkyä, jospa sinullakin ainainen päänsärky johtuu noista tableteista. Ootko kokeillut olla vähemmällä? tai ilman?Eihän siinä mitään vaikka joutus 40 tabuu ottaa per päivä jos apua, mutta jos otat ja silti särkee, niin onko järkee syödä??
Olen jutellut lääkärin kanssa. Useaan otteeseen noin vuoden ajan. Seuraavaksi olen menossa magneettikuvaan aivolisäkkeen takia eli poissulkemaan mahd.kasvain. Mutta lääkärillä ei ole hajuakaan mikä vois olla oikeesti ongelma.
 

Yhteistyössä