En oo vielä lähtenyt, mutta eiköhän tästä yön aikana mennäAlkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:Joko lähit ap sairaalaan?? tsemppiä!!! :hug:
pystyks meneen nukkuun hetkeks? saisit huilattua niin jaksaisit sit paremmin, jos menee koko yö?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:En oo vielä lähtenyt, mutta eiköhän tästä yön aikana mennäAlkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:Joko lähit ap sairaalaan?? tsemppiä!!! :hug:
Nooo, sitte on kiire vasta kun pää näkyyAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:En mä varmaan saa unta... nukuin tossa illasta sellasen puoltoista tuntia.
AM, kyllä mä vielä hetken aattelin olla kotona... ootellaan vielä
Meillä on kanssa toinen tulossa. Kyllä mä aattelin tässä ootella, että väli lyhentyis... nyt on 7min välit ja nää väliajat pystyy olemaan ihan hyvin vieläAlkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:Oi... itse lähdin sairaalaan kun en enää jaloillani pystynyt olemaan supistusten tullessa 5min välein, matkaa 50km..kestäneet melkein vuorokauden taoutta. Perille päästyä olin 6cm auki. Toinen oli kyseessä.
ja koita ottaa vaiks panadol.. parempi se kotona on olla kun sairaalassaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Meillä on kanssa toinen tulossa. Kyllä mä aattelin tässä ootella, että väli lyhentyis... nyt on 7min välit ja nää väliajat pystyy olemaan ihan hyvin vieläAlkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:Oi... itse lähdin sairaalaan kun en enää jaloillani pystynyt olemaan supistusten tullessa 5min välein, matkaa 50km..kestäneet melkein vuorokauden taoutta. Perille päästyä olin 6cm auki. Toinen oli kyseessä.
Ja kun sitte sairaalassa oltiin niin meni pari tuntia että poika oli maailmassa <3 Voi kun vielä joskus sais tuon jännityksen kokea...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Meillä on kanssa toinen tulossa. Kyllä mä aattelin tässä ootella, että väli lyhentyis... nyt on 7min välit ja nää väliajat pystyy olemaan ihan hyvin vieläAlkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:Oi... itse lähdin sairaalaan kun en enää jaloillani pystynyt olemaan supistusten tullessa 5min välein, matkaa 50km..kestäneet melkein vuorokauden taoutta. Perille päästyä olin 6cm auki. Toinen oli kyseessä.
Tuun tuun tää väli on pysynyt aika lailla samana koko päivän, mutta kipu lisääntyy koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:no tän ykkösen aknssa mulla oli 7 minuuttia sen vuorokauden mut se oli tää eka.. ja eiks sulla suihkussa tullut se 4 varttiin ? jotai kuumaa alaselälle nyt tai niitä kyykkyhyppyjä ? joo tuu sit mulla muistuttaa näistä hyvistä vinkeistä pari viikon sisään..
kohta alkaa jännittääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aatella kohta se vauva jo voi olla maailmassa
sä joudut hei synnyttään :$Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kohta alkaa jännittääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aatella kohta se vauva jo voi olla maailmassa