kotona taas...

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Kerpele kun ei etene |O |O |O supistanut nyt puolitoista vuorokautta säännöllisesti ja koko ajan kipeämmin. Päivällä välit oli jo 4-5min ja nyt taas 10min, mutta kipu alkaa olla tosi kovaa. Mitään vaan ei tapahdu... parille sormelle auki ja kanavaa puoltoista senttiä jäljellä. Miten tässä ois tarkoitus jaksaa synnyttää jos tää vaan jatkuu ja jatkuu eikä lähde etenemään |O

AavikonNorsu
noin meni mullakin..2vrk jälkeen olin ihan poikki. totaaliloppu ja sit puhkasivat kalvot..ei edenny minnee. :hug: sinne, koita jumpata tms kävele pirusti jos vähän auttas

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
noin meni mullakin..2vrk jälkeen olin ihan poikki. totaaliloppu ja sit puhkasivat kalvot..ei edenny minnee. :hug: sinne, koita jumpata tms kävele pirusti jos vähän auttas
Oon tänään maannut kolmeen otteeseen käyrillä ja liikkunut pari tuntia väleissä... käytiin miehen kanssa tunti keilaamassakin :LOL: :LOL:

millipilli
Sekin tässä on ärsyttävää kun pitää pähkäillä ton esikoisen hoidon kanssa... on nyt tämän yön mummulassa, mutta kun ei nyt ihan viitsis kovin montaa yötä ennen synnytystä turhaan siellä pitää :D

hih
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Oon tänään maannut kolmeen otteeseen käyrillä ja liikkunut pari tuntia väleissä... käytiin miehen kanssa tunti keilaamassakin :LOL: :LOL:
Nyt sinne saunaan ja sekstaamaan sitten ;)

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Jos lähistöllä on pitkiä rappusia niin ravaa niitä ylös alas.
Ei tässä oikein oo pitkiä rappuja... enkä noita omia viitsi kauheesti ravata kun se on ainoita asioita mitä täällä kuuluu naapuriin :D

AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
voi hitto..varmast ärsyttää ja puuduttaa jo..paljon tsemppiä sinne että lähtis kunnolla nyt etenemään

Yhteistyössä