Kotona, muttei läsnä !!!

  • Viestiketjun aloittaja Teppo
  • Ensimmäinen viesti
Teppo
Kaksplussan foorumin äidit olivat kyllä fyysisesti kotona lastensa kanssa, mutta henkisesti läsnä Kaksplus-lehden foorumilla "juomassa virtuaalikahvia" muiden äitien kanssa ja juoruilemassa milloin mistäkin ja haukkumassa miehiä.

Kysynkin, että oletteko olevinnanne hyviä äitejä?













 
PeggyBundy
Mulla tää pikkunen istuu sylissä ja katsoo Tuomas veturia enkä koe olevani kovinkaan huono äiti. Ja juon ihan oikeeta kahvia samalla. Ja onhan näillä mammoilla myös isät jotka voivat osallistua lasten hoitoon!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Jo vain:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm?:
Kaksi koululaista nukkuu. Pitäskö mennä herättämään, että voisivat olla kanssani?

Nyt on hyvä aamu herätä, joten mene

HERÄTTÄMÄÄN NE
niin ja varmaan tässä tarkotettiin muitakin aikoja kuin vain tätä varhaista sunnuntaiaamua!!! Ainahan te vakkarit täällä roikutte vaikka lapsetkin on olemassa..
 
outcider
Saanko lukea aamulehteä kahvin kanssa? Kirjoja? Kutoa? En tiedä muista mutta minä ainakin uppoudun näihinkin asioihin ihan samalla tavalla. Eikä minusta vain ole normaalia että äiti on kokoajan jossain hälytystilassa tunnustelemass lapsen mielialoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
Saanko lukea aamulehteä kahvin kanssa? Kirjoja? Kutoa? En tiedä muista mutta minä ainakin uppoudun näihinkin asioihin ihan samalla tavalla. Eikä minusta vain ole normaalia että äiti on kokoajan jossain hälytystilassa tunnustelemass lapsen mielialoja
Niimpä. Poju usein uppoutuu omiin touhuihinsa ja pitäskö sitä vaan odottaa koska se taas haluaa huomiota. Koneen voi jättää odottamaan heti kun on tarvis ja nukkuu se päikkärit jne...Ei palstailu automaattisesti tarkota lasten ulkopuolelle jättämistä.
 
Moni äiti, minä mukaanlukien, on kotona paljon yksin lasten kanssa. Kontakteja muihin aikuisiin ei välttämättä päivän aikana ole paljoa. Jokainen kotona ollut tietää, että ovatpa lapset miten ihania tahansa niin täytyy saada jotain muutakin päivään kuin vaipanvaihto, ruoanlaitto ja lasten kanssa leikkiminen. Jos palstaileminen välillä tekee muka huonon äidin niin uskallanpa väittää, että olet väärässä. Päinvastoin, jaksaa paremmin taas muksujen kanssa kun välillä saa ajatukset jonnekin muualle =)
 
Zero
Päähän siinä menisi jos ei pääsis välillä vähän tuulettamaan ajatuksiaan, internet suo siihen oivan mahdollisuuden verrattuna muihin mahdollisuuksiin (lue mahdottomuuksiin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Moni äiti, minä mukaanlukien, on kotona paljon yksin lasten kanssa. Kontakteja muihin aikuisiin ei välttämättä päivän aikana ole paljoa. Jokainen kotona ollut tietää, että ovatpa lapset miten ihania tahansa niin täytyy saada jotain muutakin päivään kuin vaipanvaihto, ruoanlaitto ja lasten kanssa leikkiminen. Jos palstaileminen välillä tekee muka huonon äidin niin uskallanpa väittää, että olet väärässä. Päinvastoin, jaksaa paremmin taas muksujen kanssa kun välillä saa ajatukset jonnekin muualle =)
:flower: :flower:
 
ymmällään
hmm, noh, kait mie sitte olen huono äiti kun en leiki nytkään lapseni kanssa... johtune kylläkin siitä että lapsi on siinä iässä että harjoittelee yksin leikkimistä, lähinnä häiriintyy jos menen hänen kaivinkone leikit sotkemaan.. syliin pääsee ja huomiota saa aina kun sitä haluaa/tarvitsee... mutta no joo...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teppo:
Olen vastauksissanne kiinnittänyt huomiota siihen, että haette oikeutusta ja hyväksyntää palstoilla roikumiseen, ettekä pohdi asiaa syvällisesti.
Oliko tuo sinun aloitud sitten kahden viikon syvällisen miettimisen tulos....?
 
Kuntapäättäjä
Kyseessä on yhteiskunnallisesti merkittävä menoerä, sillä kotiäidit laittavat lapset kunnalliseen päivähoitoon, tavoitteenaan saada roikkua rauhassa palstoilla.

Siis rasitatte kotikuntienne taloutta, saadaksenne itsellenne perusteetonta etua.
 
Mitäs sinä Teppo teet tällä palstalla??? Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei voi olla lapsia, koska olisit silloin huono isä, kun roikut palstalla. Eli miten ihmeessä lapseton mies löysi itsensä kirjoittelemasta täältä?
 
Teppo
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Mitäs sinä Teppo teet tällä palstalla??? Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei voi olla lapsia, koska olisit silloin huono isä, kun roikut palstalla. Eli miten ihmeessä lapseton mies löysi itsensä kirjoittelemasta täältä?

Aivan oikein, olen lapseton ja asun yksin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Teppo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Mitäs sinä Teppo teet tällä palstalla??? Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei voi olla lapsia, koska olisit silloin huono isä, kun roikut palstalla. Eli miten ihmeessä lapseton mies löysi itsensä kirjoittelemasta täältä?

Aivan oikein, olen lapseton ja asun yksin.
No mutta, sittenhän sinä olet asiantuntija arvostelemaan äitejä.
Ihmettelen vain vieläkin, että mitä ihmettä teet juuri tällä palstalla ja miten tänne päädyit?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Alkuperäinen kirjoittaja Teppo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarleena:
Mitäs sinä Teppo teet tällä palstalla??? Kirjoituksestasi päätellen sinulla ei voi olla lapsia, koska olisit silloin huono isä, kun roikut palstalla. Eli miten ihmeessä lapseton mies löysi itsensä kirjoittelemasta täältä?

Aivan oikein, olen lapseton ja asun yksin.
No mutta, sittenhän sinä olet asiantuntija arvostelemaan äitejä.
Ihmettelen vain vieläkin, että mitä ihmettä teet juuri tällä palstalla ja miten tänne päädyit?
No se "kuuluisa" lehdissäkin mainostettu ketju on saanut sinkkumiehet tänne :)

 

Yhteistyössä