Kotkassa synnyttäneet

Mitkä tuntemukset jäi synnytyksestä Kymenlaakson keskussairaalassa?
Kätilöiden ystävällisyys? Kivunlievityksen saanti? Vuodeosaston ilmapiiri?

Synnytitkö alakautta vai sektiolla? Kumpi tuli ;)

Kohtapuolin olisi koitos myös täällä edessä :) Rv 38+2
 
Olen synnyttänyt molemmat lapseni Kotkassa. Poika 2/00, tyttö 10/01. Ihan hyviä kokemuksia molemmat. Esikoisen kanssa sattui veemäinen kätilö ottamaan vastaan, mut onneks vuoro loppui pian. Kakkosen kohdalla oli synnyttäneiden osastolla ekat 2 yötä yökkönä kätilö joka ois toiminnallaan saanu ehkä itkemään, mut oli jo toinen lapsi kyseessä joten otin ihan rennosti vaan. Olen siis ihan Kotkalainen ja paljon tuttuja/kavereita jotka täällä synnyttäneet ja valtaosalla kaikki menny hyvin ja tyytyväisiä olleet. Onnea loppuodotukselle ja synnytykseen!!
 
kotkassa synnyttänyt kummatkin pojat!!esikois poika syntyi -99 rv 41 alakautta..epiduraali puudutuksen halusin ja sen myös sain =)mukavat kätilöt sattu mulle ainakin!!
nuorin poika syntyi -05 rv 37 alakautta ja myös sillon halusin epiduraalin ja sain sen =)kätilö oli mukava ja opiskelija tyttö kans!!osastolla oli mukava huonetoveri!!
posiviivisella asenteella kun lähtee synnyttää niin se auttaa ja kummasti =)
iloista loppu odotus aikaa sulle!
 
77mm harmaana
Itse synnytyksestä jäi hyvä maku suuhun ja kätilöt olivat tosi mukavia. Osastolla taas en tykännyt osasta henkilökuntaa ja muutenkaan en siellä viihtynyt yhtään.
 
4 viikko asitten synnytin Kotkassa toisen lapseni, tyttö tuli :) Oli oikein hyvä kokemus, synnytyksessä ollut kätilö ja opiskelija olivat aivan ihania. Heti kysyttiin, mitä haluan ja mitä en missään nimessä ja sen mukaan toimittiin. Osastolla myös oli ystävällistä henkilökuntaa. Ihan hyvillä mielin menisin uudelleen.
 

Yhteistyössä