Kotkan Karhuvuori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä karhuvuoressa juoppojakin on, mutta on siellä rauhallistakin väkeä! itse asun karhuvuoren yhdessä rauhallisimmista paikoista. jos joku muuttaa itse karhuvuoreen niin en suosittele vuorenrinteelle tai loitsu tielle.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Ihan hirveää aluetta. Siellä asuminen oli yksi elämäni pahimmista virheistä, hyi hitto. Ja asuntotoimisto vielä suositteli, totesi että rauhallisempaa aluetta se. Rauhallista, hah... Manneja ja mamuja, jotka eivät todellakaan kunnioittaneet talon sääntöjä jne. Yläkerrassa asui manne, joka kavereineen piti naista vankina jne.

Niin varmasti imases ittees nyt, karkkaris on rauhallista jos osaa vaa elää ihmisten kanssa

Ei mikään maailman hienoin asuinalue, mutta ei siellä mitään isompia ongelmia ainakaan mulla tullut vastaan.. yksi naapuri tykkäsi vasaroida silloin tällöin ja kerran näin yhden juopon ostarilla, siinä kammottavimmat tapaukset, tosi hurjaa menoa, heh.

Se on helvetti. Asuin lapsuuteni siellä joten väkivallan ja poliisien näkeminen pihalla tuli tutuiksi. Oikeastii. Teininä pelkäsin perässä läähättävien juppojen takia liikkua siellä ja muutin heti pois kun pääsin. Käydessäni siellä nykyään tutuilla huomaan ettei meno ole muuttunut.

Se on helvetti. Asuin lapsuuteni siellä joten väkivallan ja poliisien näkeminen pihalla tuli tutuiksi. Oikeasti. Teininä pelkäsin perässä läähättävien juoppojen takia liikkua siellä ja muutin heti pois kun pääsin. Käydessäni siellä nykyään tutuilla huomaan ettei meno ole muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-karkkarilainen:
Se on helvetti. Asuin lapsuuteni siellä joten väkivallan ja poliisien näkeminen pihalla tuli tutuiksi. Oikeasti. Teininä pelkäsin perässä läähättävien juoppojen takia liikkua siellä ja muutin heti pois kun pääsin. Käydessäni siellä nykyään tutuilla huomaan ettei meno ole muuttunut.

voi voi olisit muuttan kotoont pois ei olis tarvin nähä tommost hulluutta kotoon :P olisit hankkin porukoilles hoitoo

On kyllä huonossa maineessa, en itse muuttaisi, mutta asuu siellä miun ystäviä, ihan kunnon perheitä omistusasunnoissa...ja hyvin viihtyvät...et varmaan riippuu siitä miten eri ihmiset suhtautuu mihinkin asiaan...toiset kauhistuu pienimmästäkin asiasta...et silleen...ja muutes Kotkansaarellakin pitää tarkaan tietää mihin taloon muuttaa...on nimittäin tosi paljon narkkeja ja juoppoja myös siellä :/

Karhuvuoresta löytyy mainiot ulkoilulenkit. Pienet kaupat palvelevat lähettyvillä, Ja jos suurempaa ostoskeskusta kaipailee niin Prisma on kiven heiton päässä. Karhuvuoresta on myös hyvät kulkuyhteydet julkisilla liikennevälineillä, omalla autollakin on helppo päästä moottoritielle ja siitä eteenpäin. Meren läheisyys luo oman viihtyvyytensä. Itse en ole päässyt kokemaan aikaisempien kirjoittajien slummielämää lainkaan. Ehkäpä siksi, että en öiseen aikaan ostarilla hillu, enkä aikaani kapakoissa kuluta.

On tullu tossa ammatin puolesta noi karkkarin talot melko tutuiks ja yks fakta juttu on se että kato mille tielle muuttaa.. Voi olla TODELLA isot heitot taloissa ihan 200m säteellä.. Varmaan pahimmat yksittäiset talot on pihkapolku ja vuorenrinne 19.
Tosin en kyllä muuttas mistään hinnasta koko karkkarriin..

On tullu tossa ammatin puolesta noi karkkarin talot melko tutuiks ja yks fakta juttu on se että kato mille tielle muuttaa.. Voi olla TODELLA isot heitot taloissa ihan 200m säteellä.. Varmaan pahimmat yksittäiset talot on pihkapolku ja vuorenrinne 19.
Tosin en kyllä muuttas mistään hinnasta koko karkkarriin..

Köhöm huomastitko muuten koska tää juttu on kirjoitettu tänne? :D Eiköhän tuo muuttaja oo jo muuttanu johonki suuntaan ja ehkä toiseenki :D

oon itse nyt pari vuotta asunut täällä eikä tää ole yhtään sen kummoisempi paikka kuin kotkansaari tai karhula tms... joka puolella kotkaa asuu noita mamuja jne ihan yhtä pljon ja kyllä karhuvuori oli ennen sellainen slummi ja on täällä vieläkin oputoa porukkaa mutta olen itse sitä mieltä että hovinsaarellakin on yhtälainen meno j porukka. Ihan mukava täällä on asua, en kyllä ole pois muuttamassa, j itse olin aina sitä mieltä että karkkariinhan en todellakaan muuta että se on ihan persiistä mutta viihdyn täällä hyvin, asuuhan täällä ihan normaaliakin populaa. Eikä kannata huudella mikäli ei ole täällä asunut, toi kauhuvuoren maine on ihan turha ja vanha legenda....

Yhteistyössä