Kotkan Karhuvuori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
Kotkan Karhuvuori!

Millainen paikka asua? Onko täällä Karhuvuoren asukkeja ja missäpäin Karhuvuorta asutte?

Kannattaako muuttaa kauempaa tuonne? Siis ihan muutaman sadan kilometrin päästä..

Mamuista ei nyt niin minulle ollut mitään ongelmaa. Kyl ne suomalaiset juopot ja narkkarit sen alueen pilaa. Kertaakaan ei tarvinnut ulkomaalaisia pelätä, omia ryysyrannan jooseppeja kylläkin.

No mä olen asunut täällä yli 30 vuotta ja ei tää kyllä oo yhtäään sen pahempi paikka kun muutkaan kylät. Rauhassa oon aina saanut olla ja koskaan ei oo pelätä tarvin

Asunnu sielä ja edelleen tuttuja asuu sielä. Uskopois, ihan ghetto. Mamuja, sosiaalipummeja, pikkurikollisia ja yli-ikäisiä pissiksiä. Kävin tuttua moikkaamassa taannoin ja käytiin yksillä olusilla siinä paikallisessa ja aivan kaameeta porukkaa! niihän noissa lähiöbaareissä yleensäkin mutta tul oikeesti sellanen olo että lompakosta pitää pitää kiinni ja ei katota ketään silmiin!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Karhuvuoren ja Aittakorven välissä on valtavan korkea elintasomuuri.

ai sen takia kun aittis on omakotitalo alue??? Kyllä sielläkin asuu juoppoja ja narkkeja ym...niitä asuu kyllä ihan joka ikisessä paikassa..

Mun veli asuu tuolla Karhuvuoressa, ja on kyllä aika hurjaa menoa vaikka onkin osakekerrostalo... Naapureina narkkeja, musiikki soi keskellä yötä ym. on joutunut soittamaan poliisin monta kertaa. Että ainakin tuo talo on tosi levoton.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Karhuvuoren ja Aittakorven välissä on valtavan korkea elintasomuuri.

ai sen takia kun aittis on omakotitalo alue??? Kyllä sielläkin asuu juoppoja ja narkkeja ym...niitä asuu kyllä ihan joka ikisessä paikassa..

Asuu asuu mutta onhan se nyt ihan selvä asia että omistusasunto alueella on varmasti vähemmin arveluttavaa porukkaa kun vuokratalo alueilla. Ihan aikuisten oikeesti. Kuka ostaa ja kuka vuokralla, soin niinkun karkeesti. Kuka ehtii älähtää että me asutaan vuokralla? En takota että kaikki vuokraajat olis mutta,,,

Tietoni Kotkasta ovat vanhentuneita, sillä jo useampi vuosi sitten onnistuimme väärentämään uskottavasti kunnastamuuttoluvan, sulloimme mööpelimme rekkaan ja pakenimme kiireenvilkkaa kaupungista. Kuskimme onneksi oli kunnon kaveri: hän ei ollut huomaavinaankaan siviilipukuisten etsivien käsimerkkejä auton pysäyttämiseksi Kotkan rajalla. Joku varmaan oli kielinyt meistä miliisille. Saimme poliittisen turvapaikan nykyisestä kunnastamme.

Ihan hirveää aluetta. Siellä asuminen oli yksi elämäni pahimmista virheistä, hyi hitto. Ja asuntotoimisto vielä suositteli, totesi että rauhallisempaa aluetta se. Rauhallista, hah... Manneja ja mamuja, jotka eivät todellakaan kunnioittaneet talon sääntöjä jne. Yläkerrassa asui manne, joka kavereineen piti naista vankina jne.

Asuin monta vuotta, enää minua ei saisi sinne millään :x slummi. Koulut on mamuja täynnä ja todella kunnon slummi meinikiä. Siitä kun asuin siellä on muutama vuosi ja sen jälkeen se on vaan pahentunu. Siellä on todella halpoja omistusasuntoja myynnissä, miksiköhän :whistle:
Ei missään tapauksessa kannata muutaa Karkkariin.

Yhteistyössä