kotivara/ruokakaappien sisältö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä minä

Vieras
eli mikä on teille kotivara? mitä löytyy aina kaapista? ja te jotka teette ostoksia kerran viikossa niin mitä ostatte?

apuja ja neuvoja kaipailen, ois tarkoitus saada ruokalaskua pienemmäksi ja yritän ostaa siis kuivatavarat valmiiksi ain tilipvänä koko kuukaudeksi.

Monenlaisia jauhoja ja sokereita, riisia, pastaa, perunaa, sipuleita, valkosipuleita, juureksia, linsseja, papuja, kaurahiutaleita, myslia, kuivattuja hedelmia, pahkinoita, kaakaota, hiivaa, mausteita, oljyja (oliivi ja aurinkukan siemen), tomaattimurskaa ja pyretta, tonnikalaa, liha-ja kanaliemikuutioita, hilloa, oliiveita, leivinjauhetta, ruokasoodaa, sailykehedelmia... Siina nyt taitaakin olla suurinosa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monenlaisia jauhoja ja sokereita, riisia, pastaa, perunaa, sipuleita, valkosipuleita, juureksia, linsseja, papuja, kaurahiutaleita, myslia, kuivattuja hedelmia, pahkinoita, kaakaota, hiivaa, mausteita, oljyja (oliivi ja aurinkukan siemen), tomaattimurskaa ja pyretta, tonnikalaa, liha-ja kanaliemikuutioita, hilloa, oliiveita, leivinjauhetta, ruokasoodaa, sailykehedelmia... Siina nyt taitaakin olla suurinosa

miltä noi linssit maistuu ja miten niitä käytetään?

Yhteistyössä