Kotityöt on mukavampi tehdä illalla

Tyttöni Tuulispää

Aktiivinen jäsen
31.05.2006
2 431
0
36
Lahti
Tylsää, kun päivisin olis aikaa siivoilla ja pestä pyykkiä, mutta ei huvita yhtään. Varsinkaan aamulla en saa mitään aikaseks. Sit heti kun saa lapset illalla nukkumaan, niin iskee aina joku ihmeen inspiraatio. Nytkin ihan innoissani silitän, vaikka iltapäivällä kiukuttelin miehelle, etten ikinä enää aio silittää :ashamed:

Mä oon kyllä aina ollut iltaihminen ja tehokkaimmillani illalla ysin jälkeen.

Onko muita kohtalotovereita?

Sama minulla :) Päivällä hommat tuntuvat kovin nihkeiltä, vaan kun ilta koittaa niin alkaa minullekin kotityöt maistua ;) Toinen ajankohta on jumalattoman aikaisin aamulla, joskus harvoin...

Minä myös! Silitysrauta käy kuumana yhdeksän jälkeen ja paikat laitetaan tip top kuntoon, ainaskin keittiössä. Olen yö ihminen, päivällä ei edes kerkeä.

Joo, mutta siis silloin, kun muut NUKKUU... :saint:
Hiljaisessa talossa on kiva puuhata...

Mutta jos lasten nukahtaminen venyy ja venyy, niin olen jo ihan puhki itse... Joskus pääsen sen oman väsymyksen yli ja sitähän touhuan vaikka yli kahteen yölllä... :o

Mutta viime aikoina tämä oma väsymys on vienyt voiton ja olen kuukahtanut lasten viereen... :xmas:

mä oon kans ilta- ja yöihminen,olin jo peruskouluaikana. insipiraatio läksyihin tuli vasta yöllä ja aamulla kouluun silmät ristissä.

tää on mulle oikeesti ongelma,et mä en oo yhtään aamuihminen,mä en herää mihinkään herätyskelloihin enkä puheluihin,en oo ikinä heränny. mä tarviin jonkun herättämään mut. päivät kuljen zombiena ja illalla alan herään... oikeesti aika rasittavaa :ashamed:

:wave:
Mä kanssa olen aivan selvä yöihminen. Tosiaa kun klo lyö 21 voisin ruveta imuroimaan ja pesemään pyykkiä (pyykin pesuhan on raskasta, sillä kone hoitaa sen...) Mutta kerrostalossa kun asutaan, niin ei oikein vois enää niin myöhään tehdä mitään meteliä pitävää juttua.
Kun opiskelinkin, niin koulutyötkin tein yömyöhään.
Saa nähdä mitä sitten tapahtuu kun alkaa vauvoja tulemaan.

mä kanssa :wave: leivon aina puolenyön jälkeen pannukakkua, lettuja, sämpylöitä, muffinsseja.. jne kaikki tollaset valmistu meillä vasta keskiyöllä usein :whistle: Päivisin yleensä väkisin teen kotihommat, mutta mitään inspistä siihen ei oo, aamulla makaisin 3h sohvalla ennen ku saan aikaseksi mitään, jos se siis olisi lapsen kanssa mahdollista :saint: Lapsena jo joskus valvoin yöllä ja siivosin hulluna kirjoituspöydön laatikoita keskellä yötä yksin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsena jo joskus valvoin yöllä ja siivosin hulluna kirjoituspöydön laatikoita keskellä yötä yksin :whistle:

Toi kuulosta niiiin tutulta :D

juu, oli kiva järjestellä laatikoita ja kaikkea, ja saada ne kivan näköseksi, mutta uta armias jos äiti käski siivota huoneen tai laatikot päivällä niin ei sitten millään kiinnostanut :whistle:

Yhteistyössä