kotityölakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lakossa

Vieras
en ole viime lauantain jälkeen laittanut tässä huushollissa tikkua ristiin koska kukaan ei koskaan auta mua eikä yhtään arvosta mun näkemää vaivaa.
lapsi 5v mummolassa joten hyvä hetki mennä lakkoon kun ei ole "pakko" tehdä mitään.

VIIKKOON MEILLÄ EI:
-ole siivottu (imuroitu, pyyhitty pölyjä, mopattu lattioita)
-pesty vessaa (oksettaa jo käydä siellä vaikkei likaiselta näytäkään..)
-haettu miehen postia (omani olen ottanut laatikosta töistätullessani)
-pesty miehen pyykkiä (kohta sillä loppuu vaatteet...)
-ole tehty kunnon ruokaa, mies jo jupisi että miksei ole mitään ollu aikoihin, totesin et herra on hyvä ja menee kauppaan ja tekee jotain. vastaus oli, et en mä osaa. sanoin et oliskohan kuule korkee aika opetella vaikka keittokirjoista tai netistä, mun ravintola on nyt kesälomalla. mies on siis syönyt leipää viikon.

katotaan mitä tapahtuu kun siltä loppuu kalsarit ja rupeeko missään vaiheessa ottaa päähän tää pölyn, hiekan ja koirankarvan määrä...!!!

Mäkin olin joskus lakossa. Tosin pelkässä "mähän en imuroi enää lakossa". Viikon kompastelin siihen lattialla lojuvaan letkuun. Ja imuroin sitten :headwall:

tsemppiä. Mä yritän kehua mun miestä taas tästä viisastuneena ettei ala samanlaiseen lakkoon =) Hukkuisin tiskeihin ja likaan, pyykit ja osittain ruoka on mun lajeja =)

Yhteistyössä