kotitesti.fi herkkä testi(liuska)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastatkaa

Vieras
Onko jollakin ko. testi näyttänyt negatiivista vaikka olisikin ollut raskaana?? Mulla nyt kp 29/30 ja aamuinen testi puhdas nega :( Oireita mahdollisesta raskaudesta on joitakin, esimerkiksi tissit tuntuu olevan hieman normaalia enemmän paisuksissa ja nännit laajenneet, ajoittain varsinkin iltasin vatsassa hieman nippaiee...

Mulla näytti plussaa (heikkoa haamua) jo 5 päivää ennen menkkoja :/ Ja puhdasta negaa kun en ollut raskaana. Oletko varma ettei ovulaatio ole voinut olla myöhemmin? Muutenkaan ei kannata vielä toivosta luopua, toisilla plussa näkyy vasta myöhemmin ja kaikki on silti hyvin. Tosin, ainahan sitä sanotaan, että jos on hcg jo niin korkealla, että aiheuttaa oireita, on se pitoisuus jo niin korkea että näkyy testissä :/ Toivotaan kuitenkin parasta ja testaa uudemman kerran vasta parin päivän päästä b :) d

Hmmm... Mulla tuo testi näytti hailakkaa haamua menkkojen ollessa 2 päivää myöhässä ja vielä viikon kohdalla, jolloin apteekin oma näytti voimakasta viivaa, tuo näytti jokseenkin hailukkaa viivaa (oli toki vahvistunut ensimmäisestä kerrasta).

Yhteistyössä