O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsi ku olis oikeesti joskus kiva nähdä millanen tyyppi ton nimimerkin takana kirjotteleeIhme juttuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsi ku olis oikeesti joskus kiva nähdä millanen tyyppi ton nimimerkin takana kirjotteleeIhme juttuja
![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsi ku olis oikeesti joskus kiva nähdä millanen tyyppi ton nimimerkin takana kirjotteleeIhme juttuja
![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Joo ilman muuta, missä asut?
No sitten sä olet kyllä liian kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsi ku olis oikeesti joskus kiva nähdä millanen tyyppi ton nimimerkin takana kirjotteleeIhme juttuja
![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sitten sä olet kyllä liian kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vitsi ku olis oikeesti joskus kiva nähdä millanen tyyppi ton nimimerkin takana kirjotteleeIhme juttuja
![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ulkomaisten suosiminen jatkuu:Monta vuotta elin siinä uskossa, että kotipizzan laatu on kyllä parasta mitä Suomessa pizzerioista saa, mutta ulkomaalaisten paikoissa tulee käytyä hinnan takia. Nyt sitten viikonloppuna tuli sitten käytyä kotipizzassa monen vuoden tauon jälkeen ja testattua 4,90? tarjous kahden täytteen pizzasta ja tulipa tämäkin käsitys kumottua.
Maku ei ollut lähellekään kotikaupunkini parhaiden ulkomaisten pizzerioiden tasolla, kokohan nyt on aivan naurettava ja se toki oli jo etukäteen tiedossa. Tarkemmin jos laatua vielä arvioin niin suurimmat pettymykset olivat pohjan mauttomuudessa sekä tomaattikastikkeen ja kinkun tavallisuudessa. Kaksi viimeksi mainittua olivat kuin suoraan kaupan hyllyltä olisi ostanut, ei minkäänlaista spesiaalia maussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin harvoin ku me pizzaa syödään ni takuulla tilataan se kotipizzasta, on ne sen verran hyviäÄhlämipizzat on pahoja, hyh!
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Oot tymä!
Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Oot tymä!
Et oo käsittääkseni käynyt ilmeisesti muualla kuin kotipizzassa tai sun paikkakunnalla on heikkotasoisia ählyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Oot tymä!
Et oo käsittääkseni käynyt ilmeisesti muualla kuin kotipizzassa tai sun paikkakunnalla on heikkotasoisia ählyjä.
Oot tymä!
Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Oot tymä!
Oot tymä!
No miten voit väittää sitten tuollaista hevonpaskaa?