Kotikutsut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moneypenny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moneypenny:
oletteko pitäneet itse näitä tai olleet ko.kutsuilla? millaisia ovat olleet?

Oon itekkin pitäny tupperia ja lingon&blåbäreitä ja ollu muualla tuppereilla ja jesperjunior kutsuilla. Koko juttu riippuu ihan esittelijästä. Mut onhan se helppoo kotisohvalla ostaa jos tarve on. Se tarjoilupuoli on aika rasittavaa varsinkin jos vieraita tulee kauempaa. Mun mielestä kotikutsuilla on vähän sellanen "painostava pakko ostaa-tunnelma". Vieraita on joskus vaikee haalia just tuon takia kun moni ajattelee et sitten on pakko tilata. Ite en varmaan enää pidä kutsuja mutta menen toki jos joku kutsuu:)

Itse olen ollut partylite, oriflame, meandi, l&b,tupperi, mary kay, alusvaate, seksiväline ja satunalle- kutsuilla. Kaikista oon kovasti tykänny ja meno ollut rentoa. Missään en ole kokenut minkäänlaista pakkomyyntiä (mikä tietysti riippuu ihan myyjästä ).

Alkuperäinen kirjoittaja moneypenny:
oletteko pitäneet itse näitä tai olleet ko.kutsuilla? millaisia ovat olleet?

Mä oon pitänyt muutamatkin me&i kutsut. :) Mä tykkään niistä vaatteista kovasti ja myyjäkin on tuttu. Ystävät on myös tykänneet ja usein järkkään kutsut esim. pe-iltana ja tarjoan samalla lasin viiniä, tms. Sellaiset rentoutusjutut. :) En tiedä millaisia muut myyjät on, mutta ainakin toi mun tuttuni on tosi rento eikä tuputa liikaa. Jaksaa kuitenkin etsiä sopivia asuyhdistelmiä, jne.

Lisäksi mä oon pitänyt Greenhouse -kutsut, nekin oli ihan kivat ja löytyi hyvin näin isollekin ihmiselle vaatteita.

Sain juuri kutsun Me&I kutsuille,emäntä sanoi että kunhan paikalle niin kiva.
Sanoi että sillä firmalla "palkitaan" mitä useampi vieras paikalla eikä ostosumman perusteella.
Se on silloin kivempi,jos tosiaan noin niin ei pakko ostaa vaan riittää että menen.

Pidätkö mielelläsi kotikutsuja tai haluaisit työpaikallesi jotain arjen piristystä mutta et vain tiedä mitä se olisi =)
Toimin Laukkufriikki Oy:n laukkuedustaja Vantaalla.
Pyörin laukkujen kanssa ympäri etelä-suomea joten sinun ei tarvitse asua vantaalla.

Mallistoomme kuuluu laaja valikoima naisten käsilaukkuja, ihania koruja sekä lompakoita niin naisille, lapsille kuin miehillekin.
Mallistomme uudistuu koko ajan joten kutsuilla ei koko mallisto ole aina sama. Myytyjen tilalle saadaan aina jotain uutta.

Kotikutsuillamme on mahtava emännän etu jonka voi hyödyntää omiin ostoksiinsa illan aikana. Emännän etuuden suuruuteen vaikuttavat sinun vieraasi ja sitä voi saada jopa 95€.

Laukkukutsuja ei jokainen vieraasi ole kolunnut siis läpi joten innokkuutta kutsuille tuloonkin varmasti löytyy =)

Haluatko varata oman kutsupäiväsi?
Ota yhteyttä!

Anette Blomqvist
040-4178668
anette.blomqvist@laukkufriikki.net

Laukkufriikille kyssäri.
Minkä merkkisiä nuo laukt on, siis onko ihan merkkikamaa vai jotain markettitavaraa?
Mietin vaan kun ystäväpiirissäni ja minä tykkäämme mielummin satsata merkkilaukkuihin kuin koruihinkin että jos vaikka pykään kutsut pystyyn.

Minä toimin ilo-korujen jälleenmyyjänä ja Ekoihanan kotikutsumyyjänä. Molempia kutsuja pidän pääsääntöisesti Etelä-Pohjanmaan alueella, mutta satunnaisesti myös Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Suomessa ja Etelä-Suomessa (kun liikun paljon näillä alueilla).

Yhteistyössä