Kotikutsut, ostatteko aina jotain?

• Viestiketjun aloittaja jmh
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Riippuu ihan myytävistä tuotteista sekä omasta rahatilanteesta. Kovin usein en kutsuilla ole käynyt, ja muutamat olen itse järjestänyt.
Laukkufriikki-kutsut järjestin, ja voi jestas mikä myyjä!!! Kukaan ei minun (emäntä) lisäkseni ostanut mitään ja esittelijä veti totaalisesti herneet nenään, suuttui ja häipyi :O

Minä olen itse ilo-korujen ja Ekoihanan kotikutsumyyjä, lisäksi toimin itse usein emäntänä (Blingo, me&i jne.) ja menen aina kutsuille, kun minut kutsutaan. Minusta kutsut ovat ihana "tekosyy" kutsua ystäviä, tuttavia, puolituttuja, sukulaisia jne. kylään. Ja toisaalta se on itsellekin ihana henkireikä päästä kutsuille.

Usein ostan jotakin, joskus en osta mitään. Mitään en kuitenkaan pakko-osta, vaan ostan tarpeellista ja/tai ihanaa. Kutsujen järjestäjänä ja kutsumyyjänä minusta on ihanaa, että vieraita tulee... se on emännän pahin painajainen, etteivät ihmiset ilmoita, pääsevätkö he tulemaan vai ei... koska joskus pitää jännittää, tuleeko kutsuille kukaan. Minua emäntänä ei haittaa, vaikkei kukaan ostaisi mitään. Ja myyjänä en oletakaan, että kaikki ostaisivat jotain... yleensä sanonkin näin, että "jos joku on kiinnostunut ostamaan jotain, niin maksutapana on jne...". Monilla kotikutsuilla myydään silti tosi laadukkaita tuotteita.

Yhteistyössä