""Kotikurista""

  • Viestiketjun aloittaja Ainoako??
  • Ensimmäinen viesti
Piiskamies
Piiskausta käytetään vain naisen epämääräisen pahan olon poistamiseen, josta tyhjänpäiväinen kiukuttelu johtuu. Kyse ei ole väkivallasta, vaan rajojen asettamisesta, että nainen tuntee olonsa turvalliseksi. Piiska otetaan käyttöön vasta, jos normaali keskustelu ei naiselta onnistu. Aina ei valitettavasti onnistu.
 
rilla
Jos naisella on ""epämääräinen paha olo"", se johtuu mitä luultavimmin kuukautisista, oloa kutsutaan pms-oireiksi. Siinä ei kyllä mitkään hakkaamiset auta, vaan olo helpottuu, kun kuukautiset alkavat.

Ihan oikeasti olen järkyttynyt, jos nämä jutut naisen piiskaamisesta ovat joidenkin kohdalla totta! Tietysti se, jos se kuuluu joidenkin yhdessä sovittuihin seksileikkeihin, on ihan ok, mutta ei se, että naisen pitäisi koko ajan pelätä omassa kodissaan, ettei tee/sano/elehdi jotakin sellaista, joka on miehensä mielestä väärin ja josta saa piiskaa.

Henkilökohtaisesti en voisi elää sellaisessa parisuhteessa päivääkään, kyllä ihmisen pitää saada olla oma itsensä. Jos mieheni alkaisi minua piiskata, tuntisin oloni kaikkea muuta kuin turvalliseksi. Minulle turvallisuutta tuo se, että rakastan miestäni ja mieheni rakastaa minua ja meidän on hyvä olla yhdessä. Ja koska näin on, ei meillä kumpikaan harrasta mitään ""tyhjänpäiväistä kiukuttelua"".
 
sattui silmään
Nimittäin tällainenkin ketju tästä piiskausaiheesta, joka silloin tällöin näissä keskusteluissa täälläkin esiintyy. Herätti ainakin minussa paljon ajatuksia, monenlaisia. Itse oon sannut kaksi kertaa mieheltäni ns. perinteisen selkäsaunan eli lujan löylyytyksen takapuolelle, ja molemmat kerrat sovittiin, päätin ettei ikinä enää. Toisaalta sain mitä kerjäsinkin, mutta olihan se kamalan noloa ja järkkyä kaikin puolin. Harkitsin eroakin, mutta otin opikseni, ja totesin, että syy oli pääasiassa mun. Vaikea oli silti hyväksyä tapahtunut, olin kaunainen pitkään. Ja hulluinta on se, että silti jälkeenpäin olen kiihottunut aina, kun muistelen sitä. Outoa??
 
ten points!
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
Lähdetään naiset joukolla voimaharjoitteluun ja itsepuolustuslajien harrastajiksi, jotta saadaan tehoja miesten ulkoiluttamiseen.

Koska ulkona happirikkaassa ilmassa tulee niin positiivisia vaikutuksia, aina ukon tullessa ärrikkäpäälle laitetaan se pihalle happihyppelylle ja otetaan kellosta aika, ettei ainakaan liian aikaisin päästetä takaisin pirttiin. Kesäkelillä se pärjää koirankopissakin, nakkaa vain äijän perään viltin aamuyön tunteja lämmittämään.

Annetaan miehelle rakkautta ja rajoja, että se tuntee olonsa turvalliseksi. Mustikin tykkää siitä.
hihi! Kylläpä sanoit nasevasti ja osuvasti sen, mitä on mielessäni aina kummitellut!
 
Taija-tyttö
Itse antaisin myös miehelle selkäsaunan/piiskaa, jos yrtittäisi jotain. Voimia ja nopeutta löytyy itseltäni, johtuen voimaharjoittelusta ja kamppailulajien harrastuksista.
 

Yhteistyössä