Kotikonstein nuha helpommaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukkoinen

Vieras
Nenä on niin tukossa ettei hengitys kulje.. Nasonexia käyttänyt, mutta ei mitään auta. Tein sen suolavesiliuoksen ilman sitä sarvikuonoa ja se helpotti hetkeksi, mutta tosiaan vain hetkeksi. Höyryhengittely ei tuottanut mitään tulosta eikä sipulikaan.

Onko muita kotikonsteja vielä olemassa? Olisi kiva nukkua tämä yö kun ei kolmeen yöhön ole tullut nukuttua nuhan takia

Sipuli. Pilko sipuli lautaselle, ei tarvii kuoria eikä tarvii olla pientä silppua. Semmosiksi 2-3 cm paloiksi. Laita tämä lautanen vaikka lattialle sängyn viereen.

Kyllä aukee nokka. Toimii - ja jos e,i niin eipä tuosta ole kuin hajuhaitta.

[QUOTE="vieras";26292638]
Kyllä aukee nokka. Toimii - ja jos e,i niin eipä tuosta ole kuin hajuhaitta.[/QUOTE]

voihan sen yöksi tuonne laittaa. Haju nyt ei haittaa minua ainakaan vaikka ei auttaisikaan kun en mitään haista :D ja mies on yön poissa.

Mullakin on nuha, teen silloin aina valkosipuli-chili-tomaattikeittoa. Chili aukasee nokkaa. Tietty jos ei siitä tykkää niin ei auta tää neuvo, tai jos ei jaksa alkaa yöllä kokkaileen.

vetäsin itseasiassa juuri tomaattikeittoa naamariin kun ei ole pystynyt syömään moneen päivään kunnolla, mutta eipä chiliä oo kaapissa tällä hetkellä että olis voinu tohon keiton jämään heittää sitä sekaan.

vetäsin itseasiassa juuri tomaattikeittoa naamariin kun ei ole pystynyt syömään moneen päivään kunnolla, mutta eipä chiliä oo kaapissa tällä hetkellä että olis voinu tohon keiton jämään heittää sitä sekaan.

Joo tomaattikeitto on hyvä sairastusruoka siksikin kun on helppo syödä. Mulla on aina valkosipulia ja chiliä kun syön niitä muutenkin. Toivottavasti saat nukuttua. Mun flunssa oireilee tällä kertaa enemmän kurkkukipuna kuin tukkoisuutena :/

Ei Nasonex nuhaan auta, Nasolin tai Otrivin sen sijaan kyllä aukaisee nenän. Aamulla vaan apteekkiin hakemaan nenätroppia. Jos teet sitä suolavesiliuosta, niin pitää olla merisuolaa. Laita sängyn pääpuoli tyynyjen avulla ylemmäs, niin sekin helpottaa tukkoista oloa ja saat kenties nukuttuakin. Paranemisia!

Yhteistyössä