kotikonstein käyntiin hurjaan

• Viestiketjun aloittaja vieras kulkija
  • Ensimmäinen viesti
vieras kulkija
taas tätä samaa, mut ihan pakko kysyä,
et olisko hyviä kotikonsteja käynnistymiseen.Tiedän, et kaveri tulee pois sillon kun haluaa, mut haluisin kokeilla jotain itsekki,koska tiedossa käynnistys sairaalassa jos ei ite lähe käyntiin.KIITOS jos jaksat vaivautua takiani :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 14:09 vieras kirjoitti:
Orgasmin sanotaan nopeuttavan synnytystä jos se on jo käynnistymässä.
Jos pikkasen saan korjata niin naisen orgasmilla ei ole mitään tekemistä käynnistyksen kanssa, mutta spermassa on jotain prostalgiinia? joka vaikuttaa kypsyttävästi kohdunkaulaan ja voi käynnistää synnytyksen. Eli ei syytä huoleen vaikkei itse saisikaan ;)

Niin ja sitten oli vielä tuo linkki akupainantaan:
http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html
<br><br>

mamaria
heh, ei sitte kukaan ole vielä kerenny laittaa, että "sauna, seksi ja siivous" :p

meillä on toiminut, tosin vähän eri järjestyksessä. hikisen siivouksen jälkeen kun on kivaq käydä pesulla.. mutta tosiaan seksihän se on paras käynnistäjä ollu. ja onhan siinä spermassa sitä jotain ainetta, mikä kypsyttää kohdunkaulaa. Mulla kyllä on kaikissa raskauksissa puolivälin jälkeen alkanu seksin jälkeen supisteleen aika rajustikin sen jälkeen jos on saanut kunnon orkut...

niin, että kokemuksesta kannustan että siivoat tuntitolkulla kunnolla huhkien, löylyttele reippaasti ja rakastele monessa eri asennossa :D
ne on kaikki sellasia juttuja, mitä ei kauheasti jaksa/pääse tekemään ihan pian synnytyksen jälkeen kummiskaan... tuplahyöty..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 23:25 maximus02 kirjoitti:
\
Jos pikkasen saan korjata niin naisen orgasmilla ei ole mitään tekemistä käynnistyksen kanssa
No voi silläkin olla. Kyllä mulla ainakin se aiheutti supistuksia. :p

Ja nännejä kannattaa hieroa. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 10:34 hep kirjoitti:
miten ton nännien puristelun pitäs vaikuttaa? Onk se ihan tosi et vaikuttaa??? Mietin täs et pitäskö kokella?
Synnytyksen jälkeen kohtu supistelee kun imetät vauvaa. Oliko se oksitosiini mitä erittyy? Samaa mitä käytetään synnytyksen käynnistyksessäkin.

Sama pätee ennenkin synnytystä. Kyllä nännien puristelu aiheuttaa supistuksia ja voi auttaa synnytyksen käynnistymisessä. Puristelua kannattaa jatkaa jonkin aikaa, 20-30min, mutta jos supistuksia alkaa tulla pitää vähän "tarkkailla", pitää taukoa, ettei mene liian rajuksi (riski on kai minimaalinen, mutta kuitenkin olemassa ;) )

Itse kokeilin tätä (-kin!) epätoivoissani esikoisen kohdalla. Supistuksia tulikin ihan kivasti, pari tuntia yleensä, mutta loppui aina sen jälkeen. Synnytystä käynnisteltiin sitten sairaalassakin useita vuorokausia. Uskon, että jos käynnistymiselle on muutenkin hyvät edellytykset niin nännien hieromisella voi vähän avittaa sitä!

Ja lisään vielä, että kaverini synnytti oman vauvansa seuraavana yönä kun oli kuullut tämän vinkin.
voi olla sattumaakin, mutta loppusuoralla, varsinkin la:n jälkeen, ottaa varmaan mielellään pienestäkin toivon kipinästä kiinni ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 10:09 Vieras kirjoitti:
\
\
Jos pikkasen saan korjata niin naisen orgasmilla ei ole mitään tekemistä käynnistyksen kanssa

Jostain olen kyllä lukenut että naisen orgasmi rentouttaa ja ehkäisee esim. ennenaikaista synnytystä, En tiedä sitten
:p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 13:55 hellurei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 10:09 Vieras kirjoitti:
\
\

Jostain olen kyllä lukenut että naisen orgasmi rentouttaa ja ehkäisee esim. ennenaikaista synnytystä, En tiedä sitten
:p
Aijaa, voi olla, kuulostaa tuokin ihan järkevältä. Mä en ole mistään lukenut, mutta testannut käytännössä. ;)

Jii
Spermassa on prostaglandiineja, luonnonomia "käynnistäjiä". Cytotec on periaatteessa samaa, mutta keinotekoista tietty.

Siivous, saunaa ja seksiä toimi meillä ja vaavi syntyi vrk:n kuluttua ;)

big o
orgasmista vielä että ihan tosi sen sanotaan myös edesauttavan. perustuu ihan siihen että orgasmin aikana ja jälkeen lantion alueen lihakset supistelee ja helposti aiheuttaa kohdun supistelua eli sitä kautta kohdunsuun kypsymistä ja synnytyksen käynnistämistä.

Mikään ei auta minua
Mulla on laskettu aika jo ollut ja mennyt. Orgasmi, seksi, sauna, siivoaminen yms. ei ole auttanut. Noista akupisteistä, mitä tuossa linkissä on, niin en löydä BL32-pisteitä selkäpuolella, enkä noita pisteitä lonkassa, ja muut supisteluja edesauttavat pisteet tuossa olikin raskauden aikana kiellettyjä. Jostain olen lukenut nilkan alapuolella olevista pisteistä, ja niitä vähän painellut, mutta ei nekään auta. Nännejä hieroin illalla, mutta vain n. 10 minuuttia, ehkä en siis tarpeeksi kauan?
Harmittaa.

meilläkin kaikkia noita konsteja kokeiltu!! myös tota akupainantaa..en sitten kyllä tiiä että oonko löytänyt ihan sata varmasti nuo kaikki pisteet..mutta ei oo toiminut mikään!! ja siis LA ois tänään!! en millään haluis pitää tätä täällä massussa pidempään,mutta eihän sille mitään voi jos toinen ei halua maailmaa kattomaankaan tulla!! ois vaan jo niin ihanaa saada tämä nyytti syliin! muutenkaan en pysty kunnolla enää syömään ja on pahaolo koko päivän!!

Yhteistyössä