Kotikäyttöinen ultraäänilaite...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rimppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rimppa

Uusi jäsen
16.04.2008
4
0
1
Onko kokemuksia tommosesta kotikonstista kuin: AngelSounds kotidobbler?
Houkuttaisi hankinta, löysin verkkokaupan jossa se tarjouksessa 69 eur. Voiko ko laite olla "huuhaata" vai saako sillä oikeasti äänet kuulumaan (omien vatsakurinoitten lisäksi...)? Olispa helppoa kun ei tartteis jänskäillä että onko masussa elämää kun vois kotosalla testailla.

Tarjouksen osoite: http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ang690

Kommentoikaa jos kokemuksia!

Meillä on just toi laite ja tosi tyytyväisiä ollaan oltu! Hyvin kuuluu äänet kunhan laittaa geelin väliin. Kaverilta kokeiltiin kuunnella jo rv8 ja hyvin kuului jumpsutus! :)

Mulla on tuo juuri ja en valita,kyllä sillä saa sydänäänet kuuluviin miten kelläkin,mä sain jo kuuluviin viikoilta 8 lähtien ja nyt kuulen jo liikkettä masussa sillä myös,joten kyllä siellä masun yläpuolella enemmän nää kurnimiset yms tapahtuu ja alempana on rauhallisempaa josta sitten tällä kuunnellaan.
Siinä myäs lukee että kuuluu vasta viikoilta 12-14 lähtien niin tosiaan se on hyvin ihmiskohtaista,joillakin se pätee ja joillakin sitten kuuluu jo enemmin.
www.kuuntelevauvaa.fi
Sielläkin ehkä lisätietoa.

Annu & touhustiina 11+1

Juu, näin esikoista odottavana hermoilijana on ollut korvaamaton laite..
Ei mitään humpuukia vaan sillä vauvan sykkeen saa kyllä kuulumaan. Ennen kuin liikkeet alkoi tuntua, tuli useinkin kuunneltua.

Tuosta firmasta vain ei ole positiivista sanottavaa: toimitus kesti monta viikkoa, vaikka luvattiin postitus samana päivänä kuin maksu näkyy tilillä. Sitten kun laite tuli, mukana ei ollutkaan luvattua ultraäänigeeliä jne.jne. Eli jos jollain muulla firmalla näät saman dopplerin, kannattaa ostaa muualta. ;)

Moip. Mulla on just toi Angel Sounds -doppleri, tilasin mammaksi.fi:stä ja tuli neljässä päivässä. Joka kerta olen saanut änet kuulumaan. Välillä kuuluu myös liikkeitä ja muljahduksia. Aluksi sain vain sikiön verenkiertoäänet kuuluviin, kuuluu siis samalla sykkeellä kuin pulssi. Myöhemmin oikein pelästyin kun sain ekan kerran ne laukkaäänet kuuluviin.
Mulle laite on tuonut turvallisuuden tunteen. neuvolatätikin sanoi, että jos ikinä huolestuttaa, niin kannattaa heti kuunnella, ettei vauva kärsi stressistä. Tälläinen stressaaja kun olen :)
Eli suosittelen!
Cora ja pikkinen16+4 (jospa kohta ne liikkeetkin tuntuis)

mulla on huudosta ostettu doppleri joka on aikoinaan hommattu kuuntelevauvaa.fi:stä ja hyvin on toiminut!

Huomattavasti on vähentänyt huolta ja stressiä pikkuisen voinnista joten ehdottomasti suosittelen!!! Kannattaa myös katsella noita käytetyjä myytävänä olevia sillä harvoin kärsivät käytössä yhtään ja hinta voi tippua aikalailla ;)

TinipPingu rv 20+0

Ohhoh, mitähän mie sekoilen :)

Siis nimenomaan tuo KUUNTELEVAUVAA.FI on se firma, josta ei kannata tilata MITÄÄN. Tuolla toisella foorumilla oli kans keskustelua aiheesta, törkeää toimintaa, että eivät pidä lupauksiaan tai edes vastaa maileihin ennen kuin kuluttajaviranomaisella uhkasin :D Sitten tulikin bumerangina mailia takas :laugh:

itse huusin kyseisen laitteen huutonetistä hieman halvemmalla kuin uutena .. mutta siis eihän noi ole loppuviimeksi kauaakaan käytössä ja minulle se 55e post kulujen kera oli ihan passeli summa , säästin siinä kuitenkin 20-30e ! sillä voinkin sitten ostaa vauvalle jotain .
muuten en laitteesta vielä osaa kertoa , koitin , että toimii.. mutta ostin tuon jo 3kk sitten ja nyt vasta käyttöä luvassa... rv 6+2 mennään :) ehkäpä koitan jo 8 viikolta milloin alkaisi kuulumaan ja kuuluuhan sillä ainakin tuo istukan viuhde ;)

neitim