kotikaljasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotikaljaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotikaljaako?

Vieras
Auttakee!!! olen kuullut etä kotikalja autaa rintamaidon riittämisessä pidemmälle.. pitääkö paikkaansa??? onko joku kokeillut? Onko kotikaljassa muuten alkoholiprosentteja? Jos joku on kokeillut, kokemuksia siitä? toimiko?

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
kyllähän sitä monet sanoo että tulis maitoo paremmin kun juo kotikaljaa...ootko koittanu sitä mammateetä minkä kans pitäis auttaa maidon tuloon...?

Meillä äiti oli aikoinaan juonu tuota mammateetä kun maitoa ei meinannut tulla. Kuulemma sen jälkeen suihkusi ihan.:D Pahaa se oli, mutta auttoi! Ja olen myös kuullut että olut saa myös maidon nousemaan.

Luontaistuote kaupoista ainaki saa tuota mamma teetä, pahaa se on mutta kyllä siihen makuun tottuu. siinä on ainaki jotai fenkolia ja anista yms. multa löytös kaapista kun en ehtiny tuhoon akikkea...nyt vanhenee sinne turhuuttaan...

ja tämä kamalan makuinen tee toimii ja on juomisen arvoista?? maitoa siis riittää?? mulla poika syö kahden tunnin välein yötä päivää. Yöll nukkuu jopa 3 tuntia syötyään molemmat tissit... alkaa olla jo väsy niin äidillä kuin isällä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja tämä kamalan makuinen tee toimii ja on juomisen arvoista?? maitoa siis riittää?? mulla poika syö kahden tunnin välein yötä päivää. Yöll nukkuu jopa 3 tuntia syötyään molemmat tissit... alkaa olla jo väsy niin äidillä kuin isällä...[/quote

Olen kuullut tuosta teestä paaaljon hyvää. Kannattaa kokeilla!

Kotitekoinen kalja on nannaa ja maistui ainakin minulle. Osta Tuoppi-kotikalja -pakkaus, siinä on ohje ja seuraavana päivänä pääset juomaan. Tulee useampi litra kerrallaan eikä tarvitse aina teetä keitellä. Meillä oli myös synnärillä kotikaljaa. :)

Yhteistyössä