Kotikaljaa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julppe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sinimarja:
kyllä sen kai maistaa onko itsetehdyssä prosentteja? mä ostin kaupasta 0,9% mut oli :x pahaa. toinen vaihtoehto oli sit 2,2%....juu ei.

Mie oon ainakin ottanu pari ykkös olutta raskauden aikana ja niissä on sen 2,5% tai jotain sinne päin, terkkarilta viel kysyin et voinko ottaa vai teenkö maailman suurinta syntiä, sano ettei vaikuta millään tapaa jos JOSKUS ottaa YHDEN ykkösoluen, tai vaikka kolmosen, painotti sitä JOSKUS sanaa, mut tuo nyt lienee selvää kaikille odottajille...
Että enpä mä nää mitään syytä miksei lasillista kotikaljaa vois ottaa.

juu, mullekin on neuvolassa sanottu, että yksi keskiolut tai viinilasi viikossa on ok.... :D
mä vaan mieluummin itse olen juomatta edes sitä... olis pitäny tohon ylle laittaa omaan kommenttiini, että se on siis vaan mun mielipiteeni, että sitä 2,2 prosenttista kotikaljaa en halua itse juoda.... kyllä muut saa sitä juoda jos haluavat :)

henkilökohtaisesti omassa päässäni ei tartte minun sitten miettiä jos tulee taas erityislapsi, että miksi join joka viikko sen yhden saunaoluen ja kauheet itsesyytökset... siis vaikka se yksi olut viikossa olisi se "luvallinen" määrä. tiedän vaan itseni, että syyllistäisin itseeni ihan kamalasti sitten. en kyllä juonut tai tupakoinut esikon raskausaikanakaan, jos olisin, syyttäisin itseäni ihan valtavasti hänen dysfasiastaan... vaikka siis joisin vaan ne "luvalliset" määrät.

Yhteistyössä