Kotiintulo baarista

• Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
no mä oletan että mies on himassa viimeistään viideltä, jos ei ole niin huolestun/suutun
sama toisinpäin, eli jos on sovittu että kun baari menee kiinni niin tullaan kotio ja jos ei toista näy niin voi olettaa jonkun olevan vialla/hätänä

Hups.
Mulla meni kans viiteen, mutta kukaan ei oo kyselly mitään... Baarista ulos vähän ennen neljää, ruokajonossa 30min, taksijonossa 30min ja taksimatka kotiin 15min. Kerran vuodessa ku käyn, niin silloin käyn kunnolla.

no sehän riippuu ihan siitä,et millä mies tulee kotiin,onko baari kauempana kodista,seisooko taksijonossa jne..ja ottaen huomioon,että nyt on pikkujoulukausi alkanut,niin väkeä on enemmän liikkeellä..
meillä matka baarista kestää juurikin tuon verran,eli pilkku tulee 03.30,jonota takkia,kävele dösäasemalle,odota dösää,joka yleensä lähtee 04.00 jälkeen tai jopa lähempänä 04.30..kotona ollaan noin 05.00

Ensin voi notkua baarissa viimeisen drinksun kaa tasan neljään. Sitten humalainen hoippuu ruokapaikkaan, jossa jonottaa, että saa annoksensa, syö sen ja lähtee taksijonoon. Jono voi tähän aikaan olla tosi pitkä. Ja sitten vielä se matka siihen päälle. Helposti kello on jo viis siinä vaiheessa. :)

Minä nukun yöllä. Ei siis mitään käsitystä siitä, monelta mies tulee kotiin. Kunhan on siinä aamulla niin hyvä. :)
Joskus on sanonut tulleensa 3 aikaan, joskus kuudelta. Riippuu tosiaan siitä, käykö syömässä ja millä seikkailee kotiin. Itselläkin saattaa hyvinkin mennä siihen viiteen.

"vieras"
Grilli- ja taksijonossa voi joutua odottamaan vaikka kuinka kauan. Tai jos kävelee kotiin. Mä menisin nukkumaan ja jos mies ei olisi aamulla kotona kun herään, alkaisin huolestua. En todellakaan laita aikuiselle miehelle kotiintuloaikoja saati valvo odottamassa minuutteja laskien valmiina tenttaamaan, että montako minuuttia mikäkin asia kesti kun kotiin tuleminen kesti niin "kauan" :D En ole mieheni äiti.

"hansu"
Mä olen niin kamala akka, että jos tiedän monelta baari menee kiinni niin oletan miehen olevan viimeistään puoli tuntia sen jälkeen kotona. Koska asutaan hänen vakipaikkansa vieressä. Ja jos ei ole niin tasan soitan perään ja käsken tulla kotiin. Mä olen rasittava ja kyttäävä nainen, tiedän.

"Vilukissa"
Käsittääkseni rafla ei mene just sillä sekunnilla kiinni, kun pilkku tulee, vaan siinä ehtii hyvässä saumassa saamaan vielä viimeisen kaljan ja siirtymäaikaa ulos on n. puolituntia...sitten on snagarilla käyntiä, viimehetken jorinoita ja hekotuksia..ja jos oikein pahasti puoltaa, niin voipi se ihan kävelymatkan päässäkin oleva taival muuttua todella pitkäksi kävelymatkaksi...

Toki, jos oikein huonon sunnuntaipäivän haluaa kaikille osapuolille saada, niin paas laittaen oikein kunnon kuulustelusessio menemään...tiedä sitten, ketä semmoinen lopulta hyödyttäisi..?

ulkonainen
[QUOTE="hansu";25065697]Mä olen niin kamala akka, että jos tiedän monelta baari menee kiinni niin oletan miehen olevan viimeistään puoli tuntia sen jälkeen kotona. Koska asutaan hänen vakipaikkansa vieressä. Ja jos ei ole niin tasan soitan perään ja käsken tulla kotiin. Mä olen rasittava ja kyttäävä nainen, tiedän.[/QUOTE]

Mita silla on valia tuleeko mies tunnin myohempaan tai aikaisemmin? Ei luulisi olevan mitaan valia :D. Kyttaatko miestasi arkenakin samalla lailla?

"hansu"
Mita silla on valia tuleeko mies tunnin myohempaan tai aikaisemmin? Ei luulisi olevan mitaan valia :D. Kyttaatko miestasi arkenakin samalla lailla?
Järjellä kun ajattelee niin eihän sillä olekkaan. Mutta mä en voi sille mitään, mä valvon niin kauan kun mies tulee kotiin, en saa unta tai jos saan hätkähdän vähän väliä hereille ja kyttään kelloa. Sairasta, mutta minkäs teet. Mies on hyväksynyt kohtalonsa eikä enää niin välitä minun kimpoiluistani, eikä kyllä välitä siitäkään jos käsken tulla kotiin.

Ei nyt kuulu mulle yhtään mutta exä teki samaa ja ajattelin että vaan luotan. Paskat, oli pettäny mua koko sen ajan! :D Tosin oli vielä pitempään, tuli välissä joskus vähän enne kuutta.

Meinaan voi käydä niinkin.

Yhteistyössä