KOTIIN ILMAN VAUVAA....

eli eilen kirjottelin täällä ja kyselin että joko lähtisin sairaalaan. Lähdin sitten ja kuulemma ihan oikeita supistuksia oli mutta loppuivat 5-6 tunnin kuluttua aaamuyöstä.. noh, sainpa ainakin kipulääkettä ja nukuttua jotenkuten :/ nyt oon kotona ja limatulppa lähtenyt ja tosi epäsäännöllisiä suppareita on..
 
vieraisilla
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
eli eilen kirjottelin täällä ja kyselin että joko lähtisin sairaalaan. Lähdin sitten ja kuulemma ihan oikeita supistuksia oli



Ei voi olla totta!!!
Siis sun piti palstalta kysyä joko lähtisit ja sit joku toinen (kätilö?) sanoi sulle että ovat oikeita supistuksia....
OMG!!!!

Nyt ei riitä enää edes sanat...ETKÖ TOSIAAN ITSE TIEDÄ TOLLASTA ASIAA....????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Hui, siis onhan sulla vauva mukana, se vaan on vielä mahassa. Minä ehdin jo ajatella, että taasko joku liian surullinen tarina, hyvä että uskalsin koko ketjun avata. Ei saa säikytellä.
Samoin... Tai mulle tuli ekana mieleen että lapsi otettu huostaan sairaalasta.
 
hui
Säikähdin minäkin, mut tsemppiä sulle!!!Myös minä kävi turhaan os.lla kaksi kertaa olin yötäkin ja lopulta sit käynnistettiin 16 pv meni yli lasketun ajan!!!! Ei vaan supistuksia tullut ilman käynnistystä JA KYLHÄN ne SIT huomasi ja tunnisti ja TUNSI!!!
Mä nimittäin oli huolissani,et miten tunnistan NE supistukset...:)
 
Hui, kohta pääset synnyttämään! Hirveesti tsemppejä!!! Muistahan laittaa sit viestiä, kun ootte vauvan saaneet :) Ja me tullaan sit heti kattomaan, kun vaan jaksatte ottaa vieraita vastaan! Ootko vielä täällä :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja veera101:
eli eilen kirjottelin täällä ja kyselin että joko lähtisin sairaalaan. Lähdin sitten ja kuulemma ihan oikeita supistuksia oli mutta loppuivat 5-6 tunnin kuluttua aaamuyöstä.. noh, sainpa ainakin kipulääkettä ja nukuttua jotenkuten :/ nyt oon kotona ja limatulppa lähtenyt ja tosi epäsäännöllisiä suppareita on..
kyllä se sieltä pois tulee ;) oottavan aika vaan on pitkä =) Lykkyä sitten loppu rutistukseen.
 

Yhteistyössä