KotiIdean lampaantalja

• Viestiketjun aloittaja päkäpää
  • Ensimmäinen viesti
päkäpää
Postissa tupsahti KotiIdean mainoslehtinen missä oli lampaantalja, normihinta jotain 80e ja nyt olis puoleen hintaan. Mitä sellaiset yleensä maksaa ja onko ylipäätään tarpeellinen? Entäs millä sen voi tarpeen vaatiessa pestä ja pitää puhtaana?

Lampuri
Ikeassa valkoinen 35? muualla 50?-> voi pestä, mut useinmiten riittää tuuletus... pesussa saattaa vähän pohja kovettua mut pehmenee yleensä sitten taas käytössä. Meillä pulkassa ja rattaissa lämmikkeenä.. ja joskus mulla oli vanhassa autossakin kun ei persuksenlämmitin toiminut, oli mukava!

meillä käytetään lämmikkeenä milloin missäkin jopa petissä kun paleltaa kovasti. tuuletus ja harjaus riittää mutta mä olen pesyt myös koneessa kylmällä villa ohjelmalla eikä mennyt miksikään. eikä siis ole pesutalja. hintahaitari on 40?--->

me ollaan ostettu joku aika sitte askosta ale hintaan (35e) tosi ihana ja tuuhea lampaantalja rattaisiin. ollaan kyllä tykätty kun se lämmittää kivasti ja on pehmeä. jotain puhdistuaineita oli ainaki askossa mutta enempää en sitte niistä tiiä ku en oo ostanu.

Yhteistyössä