K
kotiinortöihin
Vieras
Mulla on pyöriny viimeaikoina mielessä se että mitä mä teen ens syksynä, silloin loppuu vanhempainraha. Itte oon sitä mieltä että jään kotihoidontuella kotiin lapsen kanssa. Oon ollu steinerpäiväkodissa-, tavallisessa päiväkodissa-, ja ryhmäperhepäivähoidossa töissä ja tunnen perhepäivähoitajia ja on tullu sellanen olo etten kellekkään näistä veisi hoitoon lastani. VARSINKAAN 9kk ikäistä.
Mutta asiasta kolmanteen, mitenkä te pärjäätte kotihoidontuella? paljonko se on kuus ja saatteko siihen muita tuloja lapsilisän lisäksi?
Mä en mollaa päivähoitoalaa, mun mielestä alle 2vuotias on vaan liika pieni sinne, jää jalkoihin kun kymmenen 4vuotiasta juoksee ohi ja neljä näistä vahingos potkaisee ja sitte hoitajat ihmettelee et mikä tuota minniä taas vaivaa ku se huutaa..:/
Mutta asiasta kolmanteen, mitenkä te pärjäätte kotihoidontuella? paljonko se on kuus ja saatteko siihen muita tuloja lapsilisän lisäksi?
Mä en mollaa päivähoitoalaa, mun mielestä alle 2vuotias on vaan liika pieni sinne, jää jalkoihin kun kymmenen 4vuotiasta juoksee ohi ja neljä näistä vahingos potkaisee ja sitte hoitajat ihmettelee et mikä tuota minniä taas vaivaa ku se huutaa..:/