B
bingo
Vieras
Soitto Kelaan "hoono soomi" puhuneelle virkailijalle ei paljon auttanut, joten kysyn täältä.
Tiedän, että kotihoidontuessa on se perusosa vähän päälle 300? ja sitten tulojen mukaan määräytyvä lisäosa (hoitorahako sen nimi on?) joka siis pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä, jos puolisolla on tuloja yli tietyn rajan.
Äitiys- ja vanhempainrahan sain korotettuna, siihen vaikuttivat palkkatuloni ajalta ennen äitiyslomaa. Se, mitä haluan tietää, on se, vaikuttaako silloinen tuloni nyt mitenkään kotihoidontukeen? Onko se vakio ja sillä hyvä, vai kuuluuko siihen mitään korotusta?
Tiedän, että kotihoidontuessa on se perusosa vähän päälle 300? ja sitten tulojen mukaan määräytyvä lisäosa (hoitorahako sen nimi on?) joka siis pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä, jos puolisolla on tuloja yli tietyn rajan.
Äitiys- ja vanhempainrahan sain korotettuna, siihen vaikuttivat palkkatuloni ajalta ennen äitiyslomaa. Se, mitä haluan tietää, on se, vaikuttaako silloinen tuloni nyt mitenkään kotihoidontukeen? Onko se vakio ja sillä hyvä, vai kuuluuko siihen mitään korotusta?