Ö
öhh
Vieras
Eli miten nuo silloin oikein menee? Saan nyt kotihoidontukea ja tarkoitus ois lähtee osa-aikatöihin, niin että kuussa saisin noin 300-500? tuen lisäksi. Miten silloin verotus menee? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neito83:käyt verotoimistosta hakeen kelaan verokortin ja töihin verokortin. ne laskee sen siä toimistossa. mutta kela ottaa aina sen vähintään 20 rossaa veroo.
Alkuperäinen kirjoittaja neito83:nii mut kela ottaa silti sen 20 prossaa. normaalisti ne ottaa palkkatulojenmukaan korotettuna 2 yksiköllä,mutta jos toimittaa muutos verokortin niin sen mukaan,kuitenkin väh. 20% näin sanotaan kelan sivuilla. itellä lähtee 24 prosenttia...vaikka töissä kun olin oli vero prossa 15% en tiä tekikö siä joku jonkun virheen,täytynee tarkastuttaa viä et on oikein. tuntuu aika hurjalta et kun saan 750 äippärahaa ja siitä lähtee noin paljon veroo.
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:Soita verotoimistoon ja kerrot sinne arvion kotihoidontuesta tältä vuodelta ja myöskin palkkatuloista tältä vuodelta. Kela laskee sitten oikeat prossat noille.
Alkuperäinen kirjoittaja neito83:nii mut kela ottaa silti sen 20 prossaa. normaalisti ne ottaa palkkatulojenmukaan korotettuna 2 yksiköllä,mutta jos toimittaa muutos verokortin niin sen mukaan,kuitenkin väh. 20% näin sanotaan kelan sivuilla. itellä lähtee 24 prosenttia...vaikka töissä kun olin oli vero prossa 15% en tiä tekikö siä joku jonkun virheen,täytynee tarkastuttaa viä et on oikein. tuntuu aika hurjalta et kun saan 750 äippärahaa ja siitä lähtee noin paljon veroo.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:Alkuperäinen kirjoittaja neito83:nii mut kela ottaa silti sen 20 prossaa. normaalisti ne ottaa palkkatulojenmukaan korotettuna 2 yksiköllä,mutta jos toimittaa muutos verokortin niin sen mukaan,kuitenkin väh. 20% näin sanotaan kelan sivuilla. itellä lähtee 24 prosenttia...vaikka töissä kun olin oli vero prossa 15% en tiä tekikö siä joku jonkun virheen,täytynee tarkastuttaa viä et on oikein. tuntuu aika hurjalta et kun saan 750 äippärahaa ja siitä lähtee noin paljon veroo.
Miksi te aina jankaatte tuota että vähintään 20% kun se ei tasan tarkkaan pidä paikkaansa jos on hommannut muutosverokortin!