Kotihoidontuki nousi 100??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä luulin että kodinhoitotuki nousis siihen kelan työttömyyspäivärahaan, mutta kissan viikset, sillä kyllä olis voinu olla kotona siihen 3 v. asti, eikö se tulis halvemmaksi yhteiskunnalle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä luulin että kodinhoitotuki nousis siihen kelan työttömyyspäivärahaan, mutta kissan viikset, sillä kyllä olis voinu olla kotona siihen 3 v. asti, eikö se tulis halvemmaksi yhteiskunnalle...

mikäs raha sit nous siiheen samaan ku työttömyyspväraha? ihan pihalla noitten nousujen kans...

Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikäs raha sit nous siiheen samaan ku työttömyyspväraha? ihan pihalla noitten nousujen kans...[/quoteEttei olis minimiäippäraha

20 e on noussut kodinhoitotuki!!Jee!!Kirjauduin verkkotunnuksilla Kelan sivuille niin siellä näkyi seuraavan maksun summa ja se oli 20 e enempi.Enpäs moista asiaa olis tiennyt ellen olis sattunu tätä ketjua lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkumymmeli:
juu, oisko tarkottanu et tuli joku kuntalisä siihen, tai sit siirty minimipäivärahalta kotihoidontuelle, joka tosiaan oli melkonen hyppy ainaki viel viimevuotisil minimeil..?

En tiedä. Kuulosti vain oudolle kun väitti saavansa 100? enemmän. Itse ymmärsin sen niin, että kotihoidontuki jatkuu (ettei olisi vasta siirtynyt kotihoidontuelle) hänellä, mutta 100 ? olisi tullut lisää käteen ja väitti korotuksen olevan sen suuruinen.