kotihoidontuen ohella töissä olevia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bånki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bånki

Jäsen
07.08.2008
224
0
16
kuinka moni toimii näin?ajattelin että voisin ehottaa pomolle et tekisin muutaman päivän viikossa hommii ja mies vois sit olla himassa lasten kanssa..mut tukiinhan se ei vaikuta paitsi hoitolisään ilmeisesti kyllä??
ei ihan vielä oo ees ajankohtasta, mutta silti mielessä...saishan siitä vähän extraa jos ois jonku 10pv/viikossa töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Bånki:
kuinka moni toimii näin?ajattelin että voisin ehottaa pomolle et tekisin muutaman päivän viikossa hommii ja mies vois sit olla himassa lasten kanssa..mut tukiinhan se ei vaikuta paitsi hoitolisään ilmeisesti kyllä??
ei ihan vielä oo ees ajankohtasta, mutta silti mielessä...saishan siitä vähän extraa jos ois jonku 10pv/viikossa töissä...

sori pakko tarttuu.. mut kyllä sillä jo sais kivat lisätulot jos 10pv/viikossa duunissa.. tiedetään et tarkotit kk

meillä mies tekee ihan normaalia täyttä päivää ja minä alotan työt nyt keskiviikkona :) ei tarvi lapsia laittaa hoitoon, paitsi eskarilaiselle 3 hoitotuntia eskarin lisäksi.
hoitolisään vaikuttaa,jos sitä saatte.

Meillä niin, että mies täyttä päivää, minä n. 16h/vko, käytännössä 2 iltaa ja lauantai. Hyvin pärjätään ja itse pääsee välillä tuulettumaan. Lapset 02, 05 ja 07. Ei vaikuta tosiaan muuhun kuin tulosidonnaiseen hoitolisään.

Yhteistyössä