Kotihoidontuella EI pärjää :(

vieras
kuka pakottaa olemaan kotona? mene töihin, niin ei tarvii valittaa. tai tingi menoistasi.

Me otettiin kynä ja paperia ja laskettiin ETUKÄTEEN kuinka pitkään voin olla hoitovapaalla. Ajoitettiin isompia laskua sellaiseen aikaan, kun on rahaa (esim lomarahat tulee kesällä molemmille jne). Kyllä pärjää, vaikka on iso asuntolaina. On suunniteltu etukäteen ja tiedetään paljonko rahaa käytettävissä. Sillä tavalla pärjää
 
Itse olen ollut kotihoidontuella yli 5-vuotta.
Tai no siinä välissä ollut minimi äitiyspäivärahalla muutaman kerran mutta kuitenkin.
Hyvin ollaan pärjätty.
Meillä on asuntolainaa,autolainaa ja menoja,mies on kuitenkin töissä.
Mutta riippuu tietenkin mitä muita tuloja on kotihoidontuen lisäksi.
Itsellä jää käteen kotihoidontukea 333e/kk yhteensä kolmesta lapsesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitee87:
meillä kotihoidontuki plus se lisä tekee n.369e ..on kyllä pieni summa..
minä ja ukko ollaan opiskeljoita, ni kyllä on kukkaronnyörit kireellä,,
kuka pakotti hankkimaan lapsia kesken opintojen? Oma valinta, jos nyt on tiukkaa, joten älä valita
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka pakottaa olemaan kotona? mene töihin, niin ei tarvii valittaa. tai tingi menoistasi.

Me otettiin kynä ja paperia ja laskettiin ETUKÄTEEN kuinka pitkään voin olla hoitovapaalla. Ajoitettiin isompia laskua sellaiseen aikaan, kun on rahaa (esim lomarahat tulee kesällä molemmille jne). Kyllä pärjää, vaikka on iso asuntolaina. On suunniteltu etukäteen ja tiedetään paljonko rahaa käytettävissä. Sillä tavalla pärjää
Mun tekis kauheesti mieli mennä töihin, mutta tiedän etten jaksaisi kun joudun öisin valvoon monta tuntia pikkupoikani takia kun hänellä on niin paha atooppinen ihottuma, että kutittaa kauheesti kokoajan. :( käytii vartavasten lääkärissäkin sen takia, muttei ne osannu auttaa...
 

Yhteistyössä