Kotihoidon hakemuksen täyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valtsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valtsukka

Vieras
Hei kaikille!Tipun kohta äitiyspäivärahalta ja kotiin tuli kodinhoitohakemus ja siinä on kohta hoitoraha ja hoitolisä alkaen ajalle ...niin laitatteko ne vuodeksi vai ihan kolmeksi vuodeksi eteenpäin??Ajattelin jäädä kotiin hoitamaan pienokaista..vaikka surkeen pieni hoitoraha...:( Kuinka kauan teillä on mennyt sen hoitorahan saamisessa??Minulla loppuu äitiysloma tammikuun lopulla..ja jos ehtisin viemään sen ennen joulua...

Laita hakemus 3 vuodeksi. Kun/jos menet töihin aiemmin niin ilmoitat kelaan. Selkeämpää noin, niin ei tarvitse hakea tukea uudestaan jos oletkin kotona pidempään, kuin ajattelit.

Itse laitoin tuon koko ajan, etteivät lähettele kelasta lappuja täydennettäväksi. Eli äippäloman päättymispäivästä seuraana alkaa, ja päättyy lapsen synttäreitä edeltävänä päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jeps vanhempi..:
Itse laitoin tuon koko ajan, etteivät lähettele kelasta lappuja täydennettäväksi. Eli äippäloman päättymispäivästä seuraana alkaa, ja päättyy lapsen synttäreitä edeltävänä päivänä.

Tarkistin asian jokin aika sitten Kelasta. Neuvoivat täyttämään koko ajalle kerralla ja ilmoittamaan mahd. muutoksista.

Noin ainakin yritinkin neuvoa. Kirjoittelen kyllä sellaisella vauhdilla, että virheitä ja epäselvyyksiä tulee, enkä jaksa oikolukea. Vai miksi lainasit tekstiäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Jeps vanhempi..:
Noin ainakin yritinkin neuvoa. Kirjoittelen kyllä sellaisella vauhdilla, että virheitä ja epäselvyyksiä tulee, enkä jaksa oikolukea. Vai miksi lainasit tekstiäni.

Olinko jotenkin epäselvä? Vahvistin näkemyksesi Kelasta vastikään saamallani tiedolla. Sen suurempaa merkitystä ei lainaukseen sisältynyt...

Yhteistyössä