N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Eikä kutsuja kenenkään ole pakko pitääkään. Mä olen pitäny kahdet kutsut ja tosiaan yli 2 vuotta jo ollu tässä mukana.Se tässä parasta onkin, että jokainen saa tehdä JUST niin vähän/paljon hommia kun haluaa ja kukaan ei ahdistele eikä kenellekään tarvii raportoida kutsuja tai myyntejä tai mitään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Eikä kutsuja kenenkään ole pakko pitääkään. Mä olen pitäny kahdet kutsut ja tosiaan yli 2 vuotta jo ollu tässä mukana.Se tässä parasta onkin, että jokainen saa tehdä JUST niin vähän/paljon hommia kun haluaa ja kukaan ei ahdistele eikä kenellekään tarvii raportoida kutsuja tai myyntejä tai mitään. =)
Aivan! Sillä mä ajattelinkin että JOPA MINÄ uskaltasin yrittää![]()
Voisitko sä kertoa sen verran mulle tässä.että mihin sä kirjaat ne ylös,siis jos ei ole toiminimeä,veroilmoitukseenhan ne pitää kuitenkin muuttaa,eikö?
Onko siinä aloituskirjapaketissa tietoa näistäkin jutuista? Mihin voi ottaa yhteyttä jos tulee jotain ongelmaa? Ja mitä jos asiakas palauttaa tuotteen jonkun vian takia?
Näköjään se sun yks viesti jo häipy tuosta.
Mä en siks vitti kauheana laittaa viestiä,koska mulla on jo yhdeltä palstalaiselta ne tunnukset,ollu jo kauan. Mutta en ole kerennyt/pystynyt /jaksanut vielä aloittaa. En halua olla epäreilu.