Kotigastronomi jyllää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
onkos turun seutuvilla kaksplussalaista kotigastronomien myyjää? :wave: :wave: :wave:

Katsoitko tuolta kg:n sivuilta jo? Siellä on jälleenmyyjien yhteystietoja alueittain: http://www.kotigastronomi.fi/index.php?group=00001154&mag_nr=6

Ja jos ei löydy "sopivaa", niin kulkeehan tuo posti ympäri suomen...
:whistle: ;) Tai sitten tuonne kauppaan rekisteröitymällä voi myös tilata ilman jälleenmyyjiä. Siitäkin saa lisätietoja miulta...

mitäs jos alkaa jälleenmyyjäksi, saako siitä mitään etuja itelle? kyselee epätoivoinen pienituloinen, kiinnostaisi kovasti ja täytyypä kysellä ihmisiltä täällä oliskos ne kiinnostuneita tilaamaan mun kautta noita ja sitte vois rekisteröityy sinne, en muuten

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
mitäs jos alkaa jälleenmyyjäksi, saako siitä mitään etuja itelle? kyselee epätoivoinen pienituloinen, kiinnostaisi kovasti ja täytyypä kysellä ihmisiltä täällä oliskos ne kiinnostuneita tilaamaan mun kautta noita ja sitte vois rekisteröityy sinne, en muuten

brovikka 30-40% ja mahdollisuus saada vielä boonuksia. Erittäin antoisaa puuhaa. Halutessaan voi myös kotiesittelyiden lisäksi käydä messuilla ja varainhankinnat kouluille ja seuroille.
Mulle voi kans laittaa s-postia jos homma kiinnostaa. Käynpäs ensin mustumassa ja merkkaan itteni uusiks.

Alkuperäinen kirjoittaja neljä ässää:
kokeileppas uusiks http://www.kotigastronomi.fi/data/attachments/KGAS_21_3_2007k.xls

kyllä mulle aukas ja jos haluat tuote esitteen kotiisi niin laita y:tä niin voin postittaa sulle ihan että pääset tutustuun. Huom ei edellytä mihinkään vaan itse päätät haluatko kokeilla tuotteita tms. :)

mä pistin sulle y:tä ja ootan sulta vastausta s-postiin, haluaisin sen tuote esitteen itelleni kans niin voisin sitten näyttää ihmisille sitä niin sitten vois ajatella sen aloittamista jos sais ihmiset kiinnostumaan siitä, ite ainakin oon kiinnostunut siihen liittyvästä

Siis voiko tuolta nettikaupasta tilata myös? Paljon tulee postareita? Onko halvempaa ostaa jonkun jm:n kautta? Entisessä työpaikassa tilailin sillon tällön primamausteilta, onko suurin piirtein samaa laatua vai parempaa

Alkuperäinen kirjoittaja myös kiinnostaa:
Siis voiko tuolta nettikaupasta tilata myös? Paljon tulee postareita? Onko halvempaa ostaa jonkun jm:n kautta? Entisessä työpaikassa tilailin sillon tällön primamausteilta, onko suurin piirtein samaa laatua vai parempaa

Juu, voi tilata myös suoraan. Hinnat on samat, kuin muutenkin. Näin kaupan toimitusehdoissa lukee:

Toimitusmaksu

Toimitusmaksu määräytyy voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Yli 70 euron tilaukset toimitetaan ilman toimitusmaksua. Alle 70 euron tilauksista tulee 6 euron toimitusmaksu, jonka Kotigastronomi Kaupan ostoskoriohjelma laskee automaattisesti. Hinnaston mukainen toimitusmaksu on voimassa vain lähetyksissä Suomen rajojen sisäpuolella.

Eli halvempaa tilata jälleenmyyjältä pienet ostokset.

Alkuperäinen kirjoittaja kissanminttu:
onkos turun seutuvilla kaksplussalaista kotigastronomien myyjää? :wave: :wave: :wave:

Katsoitko tuolta kg:n sivuilta jo? Siellä on jälleenmyyjien yhteystietoja alueittain: http://www.kotigastronomi.fi/index.php?group=00001154&mag_nr=6

:whistle: ;) Tai sitten tuonne kauppaan rekisteröitymällä voi myös tilata ilman jälleenmyyjiä. Siitäkin saa lisätietoja miulta...

eikun mie tarkotin että onko joku KAKSPLUSSALAINEN turun seudulta jälleenmyyjä. kyllä mie nuo turun jälleenmyyjät näin mutta enhä mie tiiä kuka niistä palstailee täällä

:D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja neljä ässää:
kokeileppas uusiks http://www.kotigastronomi.fi/data/attachments/KGAS_21_3_2007k.xls

kyllä mulle aukas ja jos haluat tuote esitteen kotiisi niin laita y:tä niin voin postittaa sulle ihan että pääset tutustuun. Huom ei edellytä mihinkään vaan itse päätät haluatko kokeilla tuotteita tms. :)

Pistin postia :)

Alkuperäinen kirjoittaja kissanminttu:

eikun mie tarkotin että onko joku KAKSPLUSSALAINEN turun seudulta jälleenmyyjä. kyllä mie nuo turun jälleenmyyjät näin mutta enhä mie tiiä kuka niistä palstailee täällä

:D :saint:

Ok! Tosin eihän meiltäkään ole kuin 100 kilsaa Turkuun... :whistle: ;) :D Ja jos et löydä, niin ainahan voit ryhtyä itse jälleenmyyjäksi... ;)

Ja matkin sen verran tuota neljää ässää, että Satakunnan alueella on myös tosi vähän myyjiä, eli kannattaa sieltä suunnilta myös lähteä mukaan! :wave:

Mä olin jonkun aikaa jm mutta ei mun piireissä ollu oikein menekkiä... Osa hyviä tuotteita, osa ei niinkään. Joskus oon miettiny josko tilais itelleen niitä hyviä tuotteita tuolta kaupan puolelta suoraan mutta sitten aina unohtunu.

Nostelen vielä sen verran, kun kiinnostusta kerran löytyi, että jos jotakin vielä kiinnostaa tilata esim. kokeeksi, niin seuraava tilaus minun kauttani on näillä näkymin lähdössä kuun vaihteessa! Hyvin ehtii siis vielä mukaan kimppaan! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävin sivuilla kiertelemässä ja tuo vanilijakreemi paistonkestävä saattaisi olla minun makuun. Onko kukaan kokeillut?

Vaniljakreemiä olen käyttänyt piirakan päällä ja kääretorttujen ja täytekakkujen täytteenä, pullassa en ole käyttänyt, mutta siihenkin käy.

Itsekin aloitin vasta Kotigastronomin myyjänä ja toivotaan että tilauksia tulisi, tänään hain matkahuollosta kirjallisen materiaalin eli tässä sitä vaan odotellaan tilauksia. En mäkään meinaa varastoon tilata eikä ole sitä paitsi pahemmin rahaakaan tilata itelle ainakaan näin alussa. Mutta eiköhän se tästä rupea sujumaan, toivotaan niin.

Yhteistyössä