Kotigastronomi jyllää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asiakas

Vieras
Hei moniko tältä palstalta myy tai hankkii tuotteensa Kotigastronomilta?
Itse olen niiden vakio käyttäjä ja erittäin tyytyväinen tuotteisiin.
Nyt sattuu sitten varmaan niitäkin ihmisiä jotka eivät ehkä ole koskaan tuotteita käyttäneet ym. Niin kerrottakoon että ovat laadukkaita, tuoreita, kotitalouksiin sopivan kokoisia eli eivät jää sinne kaapin perälle vanhenemaan ja löytyy myös laktoosittomia,gluteenittomia ja maidottomia tuotteitakin todella kivasti ainakin meidän perhettä ajatellen. Suosittelen kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä maassa valmistettuja?

Pippurihan ei suomessa kasva senhän me tiedämme kaikki :) Pakataan suomessa Lahdessa ja viljely alueet joista tuotteet tulevat ovat tarkoin seurattuja . Tämä on mitä itse tiedän mutta Tare taisi olla myyjä eli osaisikos hän asiasta sanoa enemmälti

:wave: Itse jälleenmyyjänä ja ollut todella tyytyväinen! Tosiaan - ovat kyllä laadukkaita ja hintansa väärtejä. Vaikka maksavat enemmän, niin niitä tarvitaan vastaavasti vähemmän, kuin kaupan "kuivahtaneita" mausteita... :whistle: ;) Ja ne teet... :p :p :p *teehullu*

Täältäkin saa lisätietoja tarvittaessa... Joko tuotteista tai jälleenmyynnistä. Tosin jm. tunnukset kannattaa ottaa myös vaan itselleen tilatessa... ;)

Juu, mäki suosittelen noita... ihan kylläkin vaan asiakkaana. Suosikkeihin kuuluu mm. sitruuna-tillidippijauhe, tsatsiki-dippijauhe, vaniljasokeri, kreemijauhe (tulee hurjan helposti nopeat ja hyvät viinerit yllärivieraille ja dallaspullia saa kans tehtyä tosta, nam!), vanilja ja mansikka-tee... Just mietin et pitäs tilaus tehä mut taian oottaa markkinoihin ja napata tarvitsemani tuotteet sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
asiasta kolmanteen, minkälaista on olla jälleenmyyjä?
Pitääkö itse ostaa varastoon vai miten toimii?

Ihan toimii samalla tavalla kuin lähes kaikki suoramarkkinointijutut. Tilaukset tehdään asiakastilausten perusteella, eli ei tarvitse itse ensin ostaa varastoon.

Täällä kans yks käyttäjä . Meillä menee kovasti kreemiä, sitruuna-tilli dippiä, rooibos teet on aivan ihania, muffins mix minttusuklaa on aivan mieletöntä, kastikkeet niissä ei maistu se ns. tehdasmaisuus niinkuin kaupan kastikkeissa, pata-ainekset niissä on ytyä ja makua. Aromimauste , liha liemet, jauhelihamauste, perunamauste on ykkönen ja käy mietona grillimausteenakin, paahdettusipuli oi oi ... ja mitäs muuta tässä nyt tais olla yleisimmät.

Jälleenmyyjä, en mikään aktiivinen. Keräilen tuttavilta tilauksia, kutsuja en pidä. Kreemi käytössä ja roobois teet ja paljon muitakin. Tein muuten kurpitsahilloa ja laiton sekaan sitruunajauhetta, olipa hyvää.

Olen joskus ex-ystäväni kautta tilannut noita kotigastronomin mausteita itelleni ja tykkään, mutta tällä hetkellä en vielä pysty niitä itelle hommaamaan lisää, pistin sen sivun kuitenkin suosikkeihin niin voin sitten myöhemmin tehä sen rekisteröitymisen ja tilauksen sinne

Tämä on kiinnostunut!!! Pohjanmaalla asustelen, mutta Tampereelle (tai helsinkiin) muutto edessä vielä syksyn aikana. Mua saa rekrytoida osotteessa annina.p@multi.fi

Yhteistyössä