Kotidoppler

ihan huippuostos oli.sain sillä angelsounsilla äänet kuuluviin rv 10 vaikka istukka onkin edessä =) pitkää etsimistä se tosin vaati.mulla oli takana km ja tm ja toi laite oli ihan ehdoton,sai hyvän mielen kun kuuli äänet =) nyt ollaankin jo rv 22+6 ja doppleri ei enää pahemmin ole ollut käytössä kun liikkeet tuntuu jo niin hyvin :heart: suosittelen ostamaan =)

mä ostaisin heti jos vaan olis rahaa...eihän se kirpase kuin kerran mut kun nyt ei oo irrottaa niin paljoa....

itse myös kokenut keskenmenon ja se ei mielestä poistu ja ois niin kiva tietää et onko kukaan edes matkassa

Mulla on kotona "kävelevä kotidoppleri"... eli mies kuulee sydänäänet mahan läpi. Ensin en uskonut, kun sanoi niin - ajattelin, että kuulee napasykkeen (tai vastaavan), mutta kun kysyin asiaa neuvolassa ja lääkäriltä, he sanoivat sen joillakin olevan mahdollista.

Kannattanee siis kokeilla ensin omaa miestä ja ostaa laite vasta, ellei mies niitä kuule. Tosin meillä mies kuunteli niitä vasta noin viikolla 19-20 eli en tiedä olisiko kuullut jo aikaisemmin (tuskin).

Yhteistyössä