Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taina80:kerron että siivoon työkseni ja että olen nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalla niin kauan kuin tällä kertaa huvittaa olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:ja meillä vissiin sattuu oleen harvinainen perhe/suku kun meillä päinvastoin arvostetaan kotiäitiyttä. samaten tuttujen joukossa olen ollut aistivinani semmosta hiljaista arvostusta. ikinä ei ole tullut olo että joku pitäis laiskana. (tai sit mä itse vaan arvostan kotiäitiyttä niin kovasti etten nää tai kuule muita mielipiteitä )
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:No minua kauhistuttaa jo valmiiksi, miten kyselijät suhtautuu, kun kuukauden päästä loppuu äitiysloma ja senkin jälkeen aion olla lapsen kanssa kotona... Mulla on koulu kesken, ja olen vähän vihjaillut kyselijöille, etten sinne palaisikaan. Hulluna pitävät. On minulla jo ammatti, mutta en haluaisi silti töihin vielä vähään aikaan... ehkä sitten kun lapsi on 3v -tai jos tulee lisää lapsia niin sitten kun nuorinkin on 3v... Eniten kauhistuttaa, miten anoppi suhtautuu. Hän kun ei hyväksy, että nainen elää ukkonsa siivellä...