V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:istun koneella. Ja siinä sivussa sitten teen ruokaa ja pesen pyykkiä, vaihdan vaippoja yms.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tänään esim.
Herättiin, hain puita, laitoin takan tulille, virittelin aamiaista.
Lähdettiin ulos, vein hevosen tarhaan, siivottiin kimpassa talli ja ruokittiin kanat. Vauva nukahti vaunuihin ja käytiin isompien kanssa tontin rajalla metsänreunassa hakemassa ämpärillinen sieniä. (Hyvin ovat oppineet, 1v7kk : kin tietää, että punakärpässieni on "Hyhhyh" ja karvarousku on "nam").
Sisällä tunnistettiin esikoisen kanssa kirjasta vielä kaikki sienet, ryöppäsin ne, tein sienipiirakan ja kaurakeksejä, pesin pari koneellista pyykkiä, saman verran astioita ja imuroin.
Syötiin, luettiin kirjoja, pienemmät otti päikkäreitä.
Iltapäivällä mentiin uudelleen ulos, kerättiin vähän lisää sieniä, lapset järsi omenoita ja touhusivat omiaan pitkin pihaa.
Sitten tuli naapurin emäntä lapsineen, autoin tietokoneen kanssa ja muksut leikki keskenään. Kahviteltiin, höpöteltiin ja syötiin sienipiirakkaa.
Palstailemaan olen ehtinyt aina välillä, ja vartin torkuin itsekin sohvalla aamupäivällä.
Siinähän sitä jo olikin, mies tuli töistä ja normi-iltapuuhissa on mennyt loppuaika.
Ihan tavallinen päivä, ei tässä ole aika pitkäksi käynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja meah:mun blaablaa...
Kuulostaa ihanalta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja meah:mun blaablaa...
Kuulostaa ihanalta!!!
Täytyy myöntää, on tää useimmiten
Toki on välillä sitten kerhopäiviä, niitä päiviä kun kyläillään ja käydään kaupassa jne.
Ja n. 2 pvä kuussa mummu hoitaa lapsia, että pääsen kouluun.
Mutta tää nyt oli aika perus kotipäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Aamu alkaa esikoisen lähettämisellä kouluun. Sitten imetän ja paijaan vauvaa, imetän ja paijaan, imetän ja paijaan =) . Siivoilen, teen ruokaa, pesen pyykkiä, tarkastan esikoisen läksyt yms.yms. Niin ja aina kun on pieni vapaahetki, istahdan koneelle nettailemaan. Joskus saatan ottaa päiväunet vauvan kanssa.
Tällä hetkellä tehdään myös remonttia ja mä aloitin tänään taas iltaopiskelut. Ja aika kuluu hirmuista vauhtia...
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Missä päin sieniä jo löytyy? Täällä Turun seudulla ei ainakaan viikko sitten vielä ollut mitään sellaisissa paikoissa missä normaalisti on. Entä miten käytännössä 1v 7 kk pärjää metsässä? Meillä 3v ja kohta 1,5v jotka haluaisin myös sienimetsään mutta jännittää että miten tuo kuopus siellä pärjää.