K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinäpä kolahtaa. Mä olen päättänyt olla kotiäiti pitkään ja sitä myös tulen olemaan. Ihan sama mitä muut ajattelee.
Enkä näe siinä mitään järkeä miksi minä - lastenhoitaja menisin hoitamaan muiden perheiden lapsia kun kotona on omakin lapsi joka tarvitsee hoitajaa.
Siinäpä kolahtaa. Mä olen päättänyt olla kotiäiti pitkään ja sitä myös tulen olemaan. Ihan sama mitä muut ajattelee.
Enkä näe siinä mitään järkeä miksi minä - lastenhoitaja menisin hoitamaan muiden perheiden lapsia kun kotona on omakin lapsi joka tarvitsee hoitajaa.
Ei kolahda. Näiden 5 lapsen hoitamisessa on ihan riittävästi työtä yhdelle äidille. Sen lisäksi onni hoitaa lapsia ja olla kotona muutaman vuoden on jotain mitä ei voi mitata =) Työtön en ole koskaan ollut, enkä tule olemaankaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvilinnassa valo välähtää;23145742:naisten palkat samalle tasolle miesten kanssa, raskauden takia ei saa jättää jatkamatta määräaikaista sopimusta, hedelmällisessä iässä olevia naisia tulisi palkata yhtälailla kuin samassa iässä olevia miehiä.
ym.ym.ym
listaa voi jatkaa loputtomiin. emme kuitenkaan elä pilvilinnoissa, kaikille ei ole työtä tarjolla, kunnissa ei ole mahdollisuutta tarjota päivähoitopaikkoija nytkään niin paljon kuin tarve vaatii.
kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä 8-16 vain arkipäivisin työtä, lisäksi on yksinhuoltajia ilman tukiverkostoa, työuupumusta ei lueta enään palkalliseksi sairaslomaksi, kouluissa ammuskellaan,baareissa ammuskellaan, ihmisiä paloitellaan jääkiekkokasseihin, vähävaraiset perheet lisääntyvät,palkkaerot kasvavat, yhteiskuntaluokat tulevat muutaman vuoden päästä olemaan köyhälistö ja rikkaat, keskiluokkaa ei kohta enään ole. viedään hei kaikki tuet kaikilta pois, että ei vaan kukaan tule kateelliseksi tai ärsyynny siitä, että joku toinen saa valtiolta "ilmaista" rahaa, annetaan maamme edustajien tilailla 400 viinipulloja ravintelissa verorahoillamme ja nostetaan tietenkin joka vuosi 1000 heidän palkkaansa, lainataan velkaisesta kirstusta rahaa muille eu-maille ja potkitaan kadulla elävät ihmiset jokeen.