V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";22557638]Kun eka lapsi oli pieni asuttiin kerrostalossa, jossa ei ollut oikein minkäänlaista pihaa ja vilkkaat tiet talon molemmin puolin - ei huvittanut ulkoilla. Sitten kun toinen syntyi niin asuttiin rivarissa ja mä en vaan ole ulkoilmaihmisiä, en osaa seisoa pihalla tumput suorina kun lapsi leikkii ja en sitten toisaalta osaa oikein enää leikkiäkkään. Välillä isompi oli itsekseenkin (ja pihapiirin lasten kanssa) ulkona, kun leikkipaikka oli aivan ikkunan alla. Nyt kun asutaan omakotitalossa niin lapset on keskenään pihalla, joskus olen niiden kanssa tehden jotain pihahommia, mutta jos sellaisia ei ole niin en viihdy edelleenkään toimettomana ulkona.[/QUOTE]
Minulla juuri samat ajatukset! En lapsenakaan viihtynyt pihalla. Minulla ei ole siellä mitään tekemistä. Sisällä voi pelata, leikkiä, lukea, siivota, laittaa ruokaa, katsoa televisiota, kuunnella musiikkia, piirtää, askarrella. Ulkona voi vain... pyöriä lumessa tai hiekassa..
Minulla juuri samat ajatukset! En lapsenakaan viihtynyt pihalla. Minulla ei ole siellä mitään tekemistä. Sisällä voi pelata, leikkiä, lukea, siivota, laittaa ruokaa, katsoa televisiota, kuunnella musiikkia, piirtää, askarrella. Ulkona voi vain... pyöriä lumessa tai hiekassa..