K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:?! Käyn sentään kerran viikossa saunassa. Saunan jälkeen vaihdan joka toinen viikko puhtaat alusvaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:?! Käyn sentään kerran viikossa saunassa. Saunan jälkeen vaihdan joka toinen viikko puhtaat alusvaatteet.
Aika useesti![]()
Mä sentäs olin ekologisempi ja käänsi puhtaan puolen ja vasta kun molemmat puolet oli olleet käytössä viikon-kaksi, pesin ne.
Alkuperäinen kirjoittaja hox:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:?! Käyn sentään kerran viikossa saunassa. Saunan jälkeen vaihdan joka toinen viikko puhtaat alusvaatteet.
Aika useesti![]()
Mä sentäs olin ekologisempi ja käänsi puhtaan puolen ja vasta kun molemmat puolet oli olleet käytössä viikon-kaksi, pesin ne.
pitääks ne vaihtaakki?? mä oon ollu vasta 4v kotona ja hyvin on noi samat verkkarit ja t-paita asiansa ajaneet... mikä on muuten dödö?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja hox:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:?! Käyn sentään kerran viikossa saunassa. Saunan jälkeen vaihdan joka toinen viikko puhtaat alusvaatteet.
Aika useesti![]()
pitääks ne vaihtaakki?? mä oon ollu vasta 4v kotona ja hyvin on noi samat verkkarit ja t-paita asiansa ajaneet... mikä on muuten dödö?
Te olette tosiaan ekilogisempia molemmat kuin minä. Kiitos vinkeistä!! Dödö on sitä, kun jättää palasaippuaa kainaloihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Säkö menit heti laitokselta töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Mä olen nykyisessä työpaikassani oppinut myös, että sukkia ei tarvitse vaihtaa ollenkaan! Riittää kun iltaisin kääntää ne nurin päin ja puistelee. Aatelkaa mikä säästö!
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Mä en enää osta saippuaa enkä shampoota, eiköhän se riitä jos haaleella vedellä välillä itseään huiluttelee?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Mä en enää osta saippuaa enkä shampoota, eiköhän se riitä jos haaleella vedellä välillä itseään huiluttelee?
Kyllä minusta. Talvella riittää, kun kirmailee pihalla alastomana lumihangessa. Välillä hangessa kannattaa piehtaroidakin.