kotiäidit auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
heippa, semmoista haluaisin kysyä että mitä tekemistä keksitte päivän mittaan kun vauva nukkuu, siis 1 vauvan äidit.
Mulla on tosi tylsää ja yksinäistä välillä kun mies on pitkiä päiviä töissä.Käymme kävelemässä, ja kotona siivoan pesen pyykit käyn tässä koneella mutta kun päivän työt on tehty, niin tulee tylsyys Kavereita ei paljon ole kun emme asu meidän kotikaupungissamme, sitten se menee mulla ainakin siihen että mässäilen suruuni kaikkee hyvää, mitä tehdä??Ja prinsessani on 2 kk.Ensi kuussa alkaa vauvajumppa ehkä se vähän piristäisi.

Vähän sama vika täällä....mies paljon töissä lähti tänä aamuna eikä tietoo milloin tulee.
Me tehdään yhdessä kotitöitä vaavi 6kk,kärrytellään ja menin mukaan vauva jumppaan ja äiti lapsi kerhoon.Aika käy välillä pitkäksi kun kaverit katosi...onneksi mummolat on lähellä.Kun heppu nukkuu oleilen vaan ja käyn koneella

teen noita samoja asioita kuin säkin eli siivoilen ,käyn lenkillä,istun koneella,luen lehtiä, puhun puhelimessa:)

meillä kyllä aika usein käy joku kamu moikkaamassa.mut usein tulee tosi tylsiä hetkiä..silloin kun kaikki hommat on tehty.olen koittanut kotona jumpata kun vauva nukkuu..mutta silti mulla on tosi tylsääjos mies töissä..

odottelen kevättä että pääsis kaupungille vaunujen kanssa pörräilemään:) ja kun kevät tulee niin alan laittaa pihalle kukkia ja nyppiä noita puskia ja ottaa aurinkoa!!

ttoivottavasti löydät kamuja sieltä vauvajumpasta:)

Yhteistyössä